Video Păpușa Labubu s-a vândut cu 150.000 de dolari la o licitație din China. Jucăria a devenit un trend viral pe TikTok

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O păpușă Labubu de dimensiuni umane a fost vândută săptămâna aceasta pentru suma record de 150.324 de dolari, potrivit unei case de licitații chineze.

O păpușă Labubu vândută cu preț foarte mare la licitație FOTO: X
O păpușă Labubu vândută cu preț foarte mare la licitație FOTO: X

Figurina de 131 cm a fost vândută la Yongle International Auction din Beijing. Casa de licitații a declarat că este acum cea mai scumpă jucărie de acest fel din lume.

Păpușile Labubu sunt personaje monstruoase ciudate, create în urmă cu un deceniu de artistul Kasing Lung din Hong Kong, a căror popularitate a crescut în ultimii ani, în urma unei serii de sponsorizări ale unor celebrități, potrivit BBC. 

Păpușile Labubu, vândute de compania chineză de jucării Pop Mart, costă de obicei aproximativ 6, 9 dolari.

Licitația din această săptămână a fost dedicată în întregime lui Labubu. Au fost scoase la vânzare 48 de articole, în prezența a aproximativ 200 de persoane.

Figurinele au stârnit o frenezie globală de cumpărare după ce au apărut frecvent în postările de pe rețelele sociale ale Lisei, din grupul K-pop Blackpink.

Jucăriile de pluș au devenit o tendință virală TikTok după ce au fost purtate de alte celebrități, inclusiv Rihanna și Dua Lipa.

Fostul căpitan de fotbal al Angliei, David Beckham, a postat, de asemenea, o fotografie pe Instagram cu un Labubu atașat la geanta sa.

La începutul acestui an, Pop Mart a retras păpușile din toate magazinele din Regatul Unit, în urma unor relatări conform cărora clienții se luptau pentru ele.

Retailerul chinez vinde adesea jucăriile de colecție în „cutii oarbe” misterioase.

Aceste articole sunt populare printre clienții care află designul figurinei abia după ce au deschis ambalajul.

Cum a fost creată păpușa

Producătorul Labubu Pop Mart și-a dublat profiturile în ultimul an și are în vedere extinderea globală în 2025. Anul trecut, compania a deschis noi magazine în cinci țări, inclusiv Italia și Spania, scrie BBC.

Compania, care a fost înființată în urmă cu 15 ani, a fost descrisă ca „ridicând cumpărarea de jucării la rang de act de cunoaștere la modă” și a fost lăudată pentru faptul că a adoptat modele netradiționale, ceea ce i-a făcut să fie un succes în rândul colecționarilor.

Artistul Kasing Lung se află în spatele unora dintre jucăriile lor populare, inclusiv seria The Monsters și Labubu.

El atribuie traiului în Țările de Jos inspirația din spatele păpușilor.

Îmi plăcea să citesc cărți de povești și am fost influențat de legendele elfilor europeni antici”, spune artistul.

Lung a adăugat că, în timpul copilăriei sale, „nu existau console de jocuri sau computere, așa că a trebuit să desenez păpuși cu un stilou, așa că am avut ideea de a picta basme încă de când eram copil”.

A venit cu primele desene în 2015 și a semnat un acord de licență cu Pop Mart în 2019 pentru a le transforma în jucării.

Labubu ca nume nu are o semnificație specifică, este un personaj fictiv bazat pe o creatură asemănătoare unui elf.

Există mai multe păpuși Labubu, precum figurine de vinil, jucării de pluș, însă versiunile de brelocuri au devenit cele mai populare. 

Magazin

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite