Cât de des schimbă românii trolerul de vacanță și cât sunt dispuși să cheltuie
0Dacă înainte de pandemie, românii cumpărau un troler doar când aveau neapărat nevoie, acum se observă o creștere a interesului pentru acest tip de produse destinate diferitelor tipuri de călătorii.

Acest fapt este determinat de mai mulți factori: oferta generoasă de pe piață, prețurile care variază de la 200 ron până la mii de euro, mărime, brand, precum și de o sofisticare a gusturilor românilor care vor să fie în pas cu tendințele.
“Cumparativ cu anul 2019 se observă o creștere a cererii pentru achiziția de trolere cu aproximativ 26%. Aceste date sunt favorizate și în contextul ofertelor de vacanță avantajoase promovate de agențiile de turism, cumulat cu sezonul estival, precum și cu creșterea veniturilor și modificarea gusturilor românilor. Dacă înainte românul schimba trolerul de nevoie, observăm că a început să fie e atent la lucruri precum: rezistență, culori, design modern, dimensiuni standard care să se potrivească în orice context și să fie ușor de manipulat. Ba mai mult, crește cererea de produse destinate anumitor segmente de călători cum ar fi copiii. Aici la mare căutare sunt trolere recunoscute de tipul Caterpiller, Lego, Nikidom, Santoro-Gorjuss,” declară Adrian Bănuță, Retail Operations Manager Magazinele Autograf
Bugetul alocat achiziționării acestor produse variază în funcție de mărime, brand și numărul de trolere incluse în set. Bonul mediu al unei familii de români, care achiziționează un astfel de produs, este de 500 ron per troler.
În general, achiziția unui troler sau a unui set de trolere este hotărâtă de femei, iar perioadele alese pentru aceasta sunt cu siguranță cele legate fie de sezonul estival, fie de cel al sărbătorilor de iarnă. Un alt moment propice pentru cumpărarea unui astfel de produs este atunci când toată piața face promoții și campanii de reduceri.
“Nevoia de a schimba un troler este în general influențată de gradul de utilizare al trolerului și de calitatea acestuia. Achiziția unui produs de calitate are avantajul că trolerul rezistă în timp și nu se uzează ușor. Dacă e să facem un top cu ce caută românii atunci când achiziționează un troler, acesta ar fi: rezistență, calitate superioară, transport silențios, design modern,” declară Adrian Bănuță, Retail Operations Manager Magazinele Autograf