15 reinventări de succes ale luxului
0Joburile intră în rutină, iubirile se plafonează, brandurile îşi pierd, în timp, acel „nu ştiu ce“ care le făcea cândva obiectul dorinţelor noastre. Cât de fragilă este echilibristica dintre respectarea legendei unui brand şi curajul de a sparge tiparele pentru a-i aduce povestea din cărţile de istorie în dulapurile prezentului? Pagini realizate de redacţia Forbes life.
Pliseurile lui Halston
Atât Fendi Baguette cât şi Halston sunt expresia puterii supreme pe care filmele şi televiziunea au ajuns să o aibă în zilele noastre. Actriţa Sarah Jessica Parker a devenit în urmă cu trei ani consultantul artistic al brandului american de lux al anilor '70, care făcea furori în rândul divelor de la Hollywood în faimoasa perioadă „Studio 54", dar de care nimeni nu îşi mai amintea nimic în ultimii ani.
Din 2008 încoace, linia Halston Heritage, care cuprinde reinterpretări moderne ale pieselor din arhiva brandului, a devenit una dintre preferatele vedetelor. Piesele de rezistenţă: rochiile lungi, plisate, din lamé, care amintesc de moda anilor '70-'80 şi pe care Sarah Jessica Parker însăşi le poartă la majoritatea evenimentelor mondene.

Click pe foto pentru a vedea alte branduri celebre care s-au reinventat

