Halep a făcut din Eurosport cel mai urmărit post TV din România: Kanal D şi Pro TV, depăşite clar

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Simona Halep cu trofeul la Wimbledon 2019 FOTO Guliver / Getty Images / Clive Brunskill

România a fost, sâmbătă, cu ochii spre Londra, acolo unde Simona Halep a spulberat-o pe Serena Williams în doar 55 de minute: 6-2, 6-2.

Finala Halep – S. Williams a transformat, sâmbătă, Eurosport în lider detaşat în audienţe, după cum a informat paginademedia.ro. Televiziunea de sport a avut, pe publicul de oraşe şi pe cel comercial, o cotă de piaţă de peste 30%. Iată datele pentru intervalul în care s-a jucat finala (16.00 – 17.00): 

*Naţional. Eurosport 2 a avut peste 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut. A avut cifre triple faţă de Pro TV, care a fost pe locul al treilea. Kanal D a fost la mică distanţă, pe doi, cu o medie de 900.000 de telespectatori, cu finala emisiunii Puterea Dragostei. 

*Urban. Eurosport 2 a câştigat detaşat la oraşe, cu o medie de 756.000 de telespectatori. A avut cifre duble faţă de Kanal D şi de patru ori mai mari decât Pro TV, ocupantul locului trei. 

*Comercial. 30% din publicul tânăr, care avea televizorul deschis, a ales Eurosport 2. Postul a avut o medie de 270.000 de telespectatori. Şi aici, Kanal D a avut poziţia a doua, cu 120.000 de persoane, pe targetul comercial. Pro TV a fost pe trei, cu 113.000 de persoane media.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite