Cabral, vacanță „cuminte“ în Grecia

Cabral şi Andreea s-au relaxat pe ţărmurile greceşti într-un sejur de şase zile

Cabral şi soţia sa, Andreea Ibacka, au petrecut o mini-vacanţă de şase zile în Insula Thassos din Grecia, care i-a impresionat prin peisajele sălbatice, oamenii prietenoşi şi mâncarea tradiţională.

Deşi au plecat fără niciun plan, Cabral şi Andreea au avut parte de o experienţă relaxantă. ,,Ne-am hotărât pe loc, am făcut bagajele şi am plecat la drum a doua zi. A fost o vacanţă tare cuminte, ne-am odihnit şi ne-am bronzat, singurele distracţii ieşite din comun au fost plimbările cu sky-jet-urile şi cele cu scuterul“, a povestit Cabral.

cabral si sotia

,,Am savurat mâncarea grecească la tavernele lor pitoreşti, Grecia e în top la preparate culinare. Drumul a fost foarte frumos, am mers cu feribotul şi am hrănit persăruşii cu biscuiţi şi croissante. Am vizitat Mănăstirea Sfântului Arhanghel Mihail, cariera de marmură a insulei şi plaja de marmură“, a completat Andreea.