Show-ul culinar „Masterchef“ a menţinut Pro TV în topul audienţelor, surclasând Kanal D şi Antena 1
0Ediţia de luni seară a show-ului culinar „MasterChef“ a reuşit să ţină postul de televiziune Pro TV pe primul loc în audienţe pe toate cele trei targeturi. Pe locul doi a fost Kanal D, la nivel naţional şi urban, iar pe publicul comercial locul secund a fost ocupat de Antena 1, relatează Paginademedia.ro.
La nivel naţional, peste 1,8 milioane de telespectatori au urmărit în fiecare minut showul culinar „MasterChef“, plasând astfel postul Pro TV pe primul loc în clasamentul audienţelor. Pe intervalul de difuzare al emisiunii de la Pro TV, serialul turcesc „Trădarea“, de la Kanal D, a atras 1,4 milioane de privitori. Al treilea loc a fost ocupat de Antena 1, care a ţinut în faţa micilor ecrane cu „Hell's Kitchen - Iadul bucătarilor“ 470.000 de persoane, conform cifrelor prezentate de Paginademedia.ro.
La nivel urban, tot „Masterchef“ a avut întâietate, reuşind să obţină o medie de peste 940.000 de privitori pe minut. Kanal D, cu serialul „Trădarea“, a fost pe locul al doilea, cu 815.000 de persoane, iar Antena 1 a ocupat locul trei, cu 470.000 de privitori.
Pe publicul comercial, Pro TV a fost urmărit de 630.000 de persoane, iar Antena 1 s-a aflat pe locul al doilea, cifrele acestuia fiind la jumătate - 308.000 de persoane.