Pepsi a scos distracţia la lumină şi iile la purtare la Electric Castle

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Persoanele surprinse consumând un produs Pepsi au fost răsplătite cu o lanternă originală
Persoanele surprinse consumând un produs Pepsi au fost răsplătite cu o lanternă originală

Pepsi România, partener la cea de-a treia ediţie a festivalului Electric Castle, a oferit fanilor prezenţi la eveniment o serie de experienţe originale, concepute în cadrul campaniei globale Pepsi Challenge, şi a realizat prima filmare Ultra HD din satelit, protagoniştii fiind două personaje uriaşe, îmbrăcate în costume tradiţionale româneşti.

În prima zi însorită a festivalului Electric Castle, desfăşurat în perioada 25-28 iunie, la Castelul Banffy din Bonţida, judeţul Cluj, Pepsi a realizat prima filmare Ultra HD din satelit. Filmarea din spaţiu a avut în prim plan două personaje uriaşe, îmbrăcate în costume tradiţionale româneşti şi conectate prin simbolul internaţional al păcii. Peste 200 de oameni au manevrat 4.000 de metri pătraţi de pânze în culorile naţionale şi au compus mesajul ţării noastre atunci când Urthecast – primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Staţiei Spaţiale Internaţionale – a trecut pe deasupra României, la ora locală 13.20.

200 de participanţi şi doar un minut pentru o coregrafie impresionantă 

Pentru a fi vizibilă din spaţiu, coregrafia care a compus cele două personaje care au purtat ie şi pălărie s-a desfăşurat pe o suprafaţă de 50x100 metri, pe stadionul din zona festivalului. Cei peste 200 de participanţi au avut la dispoziţie mai puţin de un minut pentru desfăşurarea coregrafiei complete, acesta fiind timpul maxim în care poziţia satelitului permitea filmarea mesajului. Secvenţa autentic românească va fi inclusă într-un scurtmetraj global realizat de Pepsi, care va avea premiera internaţională în această toamnă.

„A fost o desfăşurare impresionantă de forţe, iar vremea ne-a ajutat să avem vizibilitate foarte bună din satelit, un aspect esenţial în acest proiect. Cele două personaje tradiţionale reproduse la scară uriaşă vor apărea alături de consumatori într-un film de  scurtmetraj foarte special, a cărui premieră o aşteptăm cu nerăbdare toamna aceasta. Suntem extrem de mândri că România face parte dintr-un proiect global de o asemenea anvergură, prin care Pepsi provoacă limitele marketingului şi aduce împreună tehnologia, cinematografia şi consumatorii din toată lumea“, a declarat Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România.

pepsi electric castle
pepsi electric castle

 

Pepsi a scos distracţia la lumină în timpul festivalului 

Pe parcursul celor patru zile de festival, cei care au fost surprinşi consumând un produs Pepsi au primit cadou o lanternă originală, o soluţie de iluminat ingenioasă, compusă dintr-un LED integrat în design-ul sticlei de Pepsi. De asemenea, toţi cei care au vizitat punctele de activare Pepsi la eveniment au avut ocazia să afle, cu ajutorul unui kit special de activare, care este gustul de cola pe care îl preferă.

pepsi electric castle
pepsi electric castle

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. În 2014, PepsiCo a generat un venit net de peste 66 miliarde dolari, adus de un portofoliu de alimente şi băuturi ce se completeză reciproc şi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker şi Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare şi băuturi, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste de un miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

În centrul filosofiei PepsiCo este Performanţa cu Scop - angajamentul de a oferi performanţe financiare la cel mai înalt nivel, creând în acelaşi timp o creştere durabilă a valorii acţiunilor. În practică, Performanţă cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare şi băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalităţi inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului şi de a reduce costurile operaţionale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajaţii noştri la nivel global; şi respectarea, sprijinirea şi realizarea de investiţii în comunităţile locale în care ne desfăşurăm activitatea. 

Muzică



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite