Regimul de slăbit de 3 săptămâni

Regimul de slăbit de 3 săptămâni

Ia zilnic 2 porţii de fructe ori o porţie de oleaginoase crude (alune, migdale).

Pentru a obţine rezultate bune când vrei să scapi de kilogramele acumulate în sezonul rece, alege o dietă cu o durată mai mare care se poate transforma într-un nou stil alimentar.

Ştiri pe aceeaşi temă

Nu este deloc recomandat să ţii diete drastice care să te priveze fie de proteine, fie de carbohidraţii buni. În baza unei analize amănunţite şi a istoricului tău medical, un nutriţionist te poate îndruma să ţii o dieta personalizată.

La ce trebuie să renunţi

Limitează-te la o cafea pe zi, dimineaţa. Deşi, dacă bei ceaiul de mai sus, care conţine şi cofeină, nu mai ai nevoie şi de cafea. Nu consuma nimic din ceea ce conţine zahăr sau îndulcitori artificiali. Nu ai voie sub nicio formă alimente procesate sau alcool.

Fructe, la gustări

Nu te gândi că este vorba de snacksuri sau dulciuri ci vorbim aici despre fructe şi legume. Da, ai voie să mănânci în fiecare zi între mese, 2 porţii de fructe ori o porţie de oleaginoase crude (alune, migdale). Nu uita că poţi mânca şi legume fără amidon între mesele principale ale zilei!

Foloseşte ulei de măsline

La capitolul uleiuri ai voie să foloseşti pentru prepararea soteurilor sau a salatelor, 2 linguriţe de ulei de măsline, o dată pe zi.

Alege carnea slabă

Poţi consuma alimente din proteine animale (pui, peşte, carne roşie) doar de două ori pe săptămână. Faptul că trebuie să mănânci puţină carne te ajută să previi foarte multe boli, precum cele cardiovasculare ori diabetul. De altfel, acest obicei combate obezitatea.

Află pe Clicksanatate.ro ce alimente nu trebuie să-ţi lipsească la prânz şi cină!

Ce boli se manifestă prin amorţirea degetelor

Stomatolog Andreea Catrina: „Executată corect, albirea dentară nu afectează structura dinţilor“

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările