Serviciul de urgenţă 112: În 2019, numărul apelurilor non-urgente a scăzut sub 50%

Serviciul de urgenţă 112:
În 2019, numărul apelurilor non-urgente a scăzut sub 50%

Cetăţenii români sună mai rar la 112, dacă nu sunt într-o situaţie limită

Anul acesta, pentru prima dată de la înfiinţarea Serviciului de urgenţă 112, numărul de apeluri non-urgente a scăzut sub 50%. De la începutul lui 2019, până în iulie, 2.989.280 dintre cele 5.715.753 de apeluri au fost urgente.

În perioada 20-31 iulie 2019, la numărul unic de urgenţă 112 s-au înregistrat 403.886 apeluri, dintre acestea, 192.751, non-urgente – cele mai multe recepţionate de pe cartele neidentificabile. 

Între 20-25 iulie 2019, au efectuate 196.332 apeluri, dintre care 95.701, non-urgente. Iar între 26-31 iulie 2019, 207.554 apeluri, dintre acestea, 97.050 de apeluri non-urgente.

Aplicaţia pentru telefonul mobil „APEL 112” are, în total, 145.640 de descărcări: 787, în perioada 20-25 iulie 2019 şi 122.071, între 26 şi 31 iulie 2019, cele mai multe, 40.134, pe 26 iulie.

Potrivit Serviciului de urgenţă 112, scăderea numărului apelurilor non-urgente se datorează cetăţenilor, care au înţeles că este important să sune la 112 doar când au o urgenţă.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: