Buget de aproape 30.000 de euro pentru prima campanie de informare a Agenției de Transplant

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Prin campania de informare, Agenția de Transplant intenționează să le transmită moldovenilor de rând faptul că și în Republica Moldova se pot face prelevări de organe și operații de transplant la standarde internaționale.

În Republica Moldova se pot face oricând prelevări de organe și transplanturi. Acesta este mesajul pe care Agenția de Transplant dorește să-l transmită opiniei publice, motiv pentru care astăzi a fost organizată o licitație ce vizează alegerea unei agenții de publicitate. Conducerea organizației care reglementează transplanturile de organe a pregătit un buget de 450.000 de lei (circa 30.000 de euro), asigurat din resurse proprii.

„Prin această campanie vrem să aducem la cunoștința populației ideea transplantului și a unui fapt medical corect. Oamenii trebuie să înțeleagă că în Republica Moldova există posibilitatea de a se trata prin transplant. Mi-ar plăcea ca agenția care se ocupă de campania noastră să aibă cel puțin cinci ani pe piață și să fi lucrat pentru clienți mari", precizează Grigore Romanciuc, vicedirectorul Agenției de Transplant.

Până în acest moment nicio companie de publicitate nu a câștigat licitația.

Citește cele mai importante știri din Republica Moldova pe Adevarul.md

Republica Moldova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite