Investiţie de 50 de milioane de euro, pentru a-i ţine pe orădeni departe de mall-urile din Ungaria
0Oradea Shopping City (OSC), cel mai mare centru de divertisment din oraş, îşi deschide vineri porţile, pentru publicul larg. Coincidenţă sau nu, celelalte centre comerciale din Oradea au pregătit evenimente care mai de care pentru acest weekend, însă reprezentanţii OSC spun că ei se raportează la competitori din Debrecen, oferindu-le orădenilor, în premieră, posibilitatea de a face cumpărături de la Intersport, Toyplex, V46
Cristina Dinu, administrator OSC, a declarat astăzi că are toată încrederea că noul centru va deveni un reper al locuitorilor din Oradea în materie de distracție și bună dispoziție. „Toate atracțiile, pe care în mod tradițional aceștia le regăseau doar în centrele comerciale din Debrecen, vor fi de acum accesibile chiar în orașul propriu. OSC pune la dispoziția vizitatorilor cel mai mare spațiu de divertisment interior din oraș, într-o formulă inedită, ce combină primul Digiplex 3D de asemenea dimensiuni, o zonă de bowling cu 8 piste cu echipamente la standarde competiționale și 9 mese de biliard complet echipate. În plus, orădenii vor avea acces la 14 jocuri și simulatoare SEGA în primul spațiu dedicat jocurilor arcade din Oradea. O altă veste bună, de această dată pentru părinții din Oradea care vin cu copiii la cumpărături, sunt spațiile interioare de joacă pentru copii, inventive și generoase, a căror suprafață depășește 1.000 de mp", a spus Cristina Dinu.
Închiriat în proporţie de 70 la sută
OSC reprezintă o investiţie de 50 de milioane de euro, din care aproximativ 35 de milioane este preţul de achiziţie a fostului Tiago Mall, declarat falimentar şi vândut noilor proprietari la jumătate din preţul investiţiei. „Dispunem de circa 120 de unituri comerciale, iar 70 la sută din spaţii sunt deja închiriate", a spus Cristina Dinu. Potrivit acesteia, magazinele se vor deschide treptat, New Look, de exemplu, urmând să fie inaugurat abia în luna februarie a anului viitor. Noul centru comercial a creat, direct sau indirect, aproximativ 300 de locuri de muncă noi, pentru orădeni.
Dă click pe poze pentru a vedea cum arătă cel mai nou centru de divertisment din Oradea
Magazine în premieră la Oradea
Premierele OSC nu se opresc doar în zona divertismentului, ci se extind și în sfera magazinelor. Intersport, Toyplex, The Code, Famous Brands și V46 Outlet sunt prezente pentru prima dată într-un mall în Oradea. Ultimele două magazine introduc pe piața locală branduri cum sunt Armani, Calvin Klein, Miss Sixty, Polo Ralph Lauren, Alexander McQueen, Armani Collezioni, Lanvin, Christian Dior, Roberto Cavalli, Yves Saint Laurent, Jimmy Choo și multe altele. Experiența de shopping va fi completată de mărci îndrăgite deja de orădeni cum ar fi Bigotti, Nike, Penti, Samsonite, Fiorangelo, Coccodrillo, Domo, Levi's, US Polo, Cacharel, Eponge Kids, Levi's şi Kenvelo Kids.
La cafea şi jocuri pe console Xbox
Zona de cafenele și restaurante, căreia îi sunt dedicați peste 2.000 de mp, va combina arome și concepte, atât locale, cât și internaționale. Câteva dintre acestea sunt Gloria Jean's Cafe, prezentă în premieră în Oradea, KFC, Hanul Pescarilor, Restaurantul Laci, McNice și Kinetik Cafe, care îi provoacă pe vizitatori la sesiuni interactive de joacă pe consolele Xbox Kinect, instalate în incinta cafenelei.
Info
Oradea Shopping City are o suprafaţă închiriabilă de 30.000 mp, din care aproximativ 22.000 mp sunt destinaţi spaţiilor comerciale, 6.000 mp zonei de divertisment şi 2.000 mp sunt rezervaţi pentru food court. Mall-ul este distribuit pe două nivele. La parter se vor regăsi magazinele, iar la etaj spaţiul de petrecere a timpului liber. Centrul comercial va dispune de o parcare cu 1.000 de locuri şi va fi uşor accesibil atât cu mașina, cât și prin intermediul mijloacelor de transport în comun și a liniei dedicate, cu numărul 26.