Marca „Balul Operei” va fi donată Operei Naţionale Române din Cluj
0Daniel Metz, CEO-ul NTT Data România, a anunţat că va dona marca „Balul Operei”, unul dintre cele mai cunoscute evenimente mondene ale oraşului, Operei Naţionale Române din Cluj. Evenimentul, care a împlinit anul acesta 25 de ani, aparţinuse, până de curând, omului de afaceri Matei Miko, proprietarul agenţiei de modele Transilvania Fashion.
Marca „Balul Operei”, unul dintre cele mai cunoscute evenimente mondene ale Clujului, va deveni proprietatea Operei Naţionale Române din Cluj. Anunţul a fost făcut astăzi, pe Facebook, de către CEO-ul NTT Data România, Daniel Metz. Acesta a cumpărat marca înregistrată de la fondatorul Balului, omul de afaceri Matei Miko, proprietarul agenţiei de modele Transilvania Fashion. NTT Data a fost şi unul dintre sponsorii principali ai evenimentului.
„Cineva” a stricat surpriza pe care doream să o fac angajaţilor Operei Naţionale Române din Cluj şi, până la urmă, iubitorilor operei cetăţii Cluj-Napoca. Onoratul Domn Dr. Miko a adus conceptul "Balului Operei" la un înalt nivel de profesionalism. Îi mulţumesc pentru acest lucru. Senioritatea apare însă, tiptil-tiptil, în viaţa fiecăruia dintre noi. Am considerat că acest eveniment excepţional trebuie să devina un bun al Operei, al comunităţii locale. Am intenţionat să fac publică cedarea gratuita a drepturilor la aceasta marca înregistrată, către instituţia în cauză, cu ocazia următoarei ediţii a Balului Operei. Având însă în vedere, bunavoinţa nemarginită a presei locale în a investiga, de-a dreptul, aceasta chestiune, doresc sa informez public, de pe acum, despre aceasta intenţie. Rautatea şi invidia nu mă vor demotiva în a rămâne implicat social şi în viitor. Doamne, ajuta!”, scris Metz pe Facebook.
Citeşte şi