Turiştii îşi aleg destinaţiile de vacanţă influenţaţi de prieteni şi de social media

Turiştii îşi aleg destinaţiile de vacanţă influenţaţi de prieteni şi de social media

Turiştii îşi aleg destinaţiile de vacanţă influenţaţi de prieteni şi de social media

89% dintre turiştii de circuite declară că decizia de cumpărare le este influenţată de prieteni şi de review-urile din social media

Ştiri pe aceeaşi temă

Pentru alegerea vacanţei, turiştii de circuite se informează pe internet, de la prieteni, de pe Facebook şi sunt influenţaţi în decizia de cumpărare de recomandările prietenilor/familiei, de review-urile pozitive, 89% dintre ei, dar şi de complexitatea programului, notorietatea agenţiei, arată un studiu realizat de turoperatorul Cocktail Holidays în rândul turiştilor care preferă acest gen de vacanţă.

Toţi pun accent pe calitatea serviciilor (transport, cazare, masă), buna organizare a circuitului, informarea prealabilă oferită de agentul de turism, asistenţa turistică de calitate şi informaţiile oferite la destinaţie, profesionalismul ghidului.

Sunt turişti activi, prietenoşi şi care devin loiali în măsura în care le sunt depăşite aşteptările. Aproximativ 75% dintre ei recomandă cunoscuţilor excursia făcută şi agenţia de la care au cumpărat-o.

Turiştii de circuite sunt persoane interesate de istorie, cultură, tradiţii şi obiceiuri locale, au vârsta cuprinsă între 40 şi 70 de ani, au venituri medii şi peste medie, studii superioare, sunt foarte interesaţi să exploreze.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: