7 secrete ale femeilor japoneze pentru a fi slabe şi mereu în formă

7 secrete ale femeilor japoneze pentru a fi slabe şi mereu în formă

Secretele femeilor japoneze pentru o siluetă de invidiat. FOTO.head-fi.org

Cultura japoneză şi stilul de viaţă din Ţara Soarelui Răsare joacă un rol-cheie în menţinerea unei greutăţi optime. Extrem de importante sunt însă anumite obişnuinţe alimentare care contribuie la menţinerea siluetei, dar mai ales a sănătăţii.

Ştiri pe aceeaşi temă

Atunci cand vine vorba despre gastronomie, japonezii beneficiază de o varietate de alimente, din care nu lipsesc în primul rand peştele, algele marine, legumele proaspete, soia, orezul, fructele şi ceaiul verde, scrie Bright Side. Aceste alimente le asigură nutrienţii de care au nevoie, ajutându-i să-şi menţină ani întregi aceeaşi greutate. Totodată, femeile din Japonia ţin cont de câteva reguli simple care să le păstreze mereu în formă:

Nu sări peste micul dejun, mai ales când urmează să depui efort

În cazul în care urmezi exemplul unui luptător de sumo, vei arata ca un luptător de sumo, spune o vorbă japoneză. Aceştia îşi încep ziua direct cu antrenamentele de forţă, fără a servi micul dejun, iar seara, înainte de culcare, se bucură de o masă copioasă. Prima masă este cea mai consistentă în Japonia. Include mai multe preparate precum peşte, orez, omletă, supă miso, un preparat din soia cu verdeaţă, alge şi ceai.

Alege să prepari alimentele într-un mod sănătos

Japonezii prepară alimentele prin fierbere la foc mic, pe grătar, la abur sau prăjite într-o tigaie specială, cu foarte puţin ulei. Legumele sunt feliate după o tehnică specifică, astfel încât să poată fi preparate rapid, să-şi păstreze gustul şi proprietăţile nutritive. Supa de legume este un preparat de bază.

Consumă alimente în funcţie de anotimp

Căldura este viaţă, iar japonezii pun foarte mult accent pe energie din alimente. Dacă vara legume şi fructele ajută organismul să se adapteze la caldură, iarna alimentele alimentele trebuie să conţină ceva mai multe calorii, astfel încât corpul nostru să revizte în sezonul rece. Deşi multi nutritionisti recomanda consumul de legume, verdeţuri şi fructe crude, japonezii consideră mâncarea gătită mult mai benefică.

Japonezii consumă orez în loc de pâine

Japonezii manancă întotdeauna orez în loc de paine. Aceasta este o distinctie majora între felul de a manca occidental şi cel oriental. În Europa şi America, consumul de făină în exces fiind una din cauzele majore ale obezităţii.

Mănâncă încet

Fiecare masă este un ritual. Japonezii mănâncă încet, cu înghiţituri mici, iar recipientele sunt de dimensiuni reduse. Niciodată nu pun mai multe preparate pe aceeaşi farfurie, pentru ca aromele să nu se întrepătrundă. Japonezii au grijă să nu mănânce mai mult decât au nevoie.

Consumul lichidelor în timpul mesei este un obicei nesănătos

Japonezii nu consumă niciodată lichide în timpul mesei. În primul rând, lichidele răceasc energia din corp. În al doilea rând,  este un obicei dăunător digestiei.  Specialiştii explică faptul că apa neutralizează acidul gastric, drept urmare, corpul are nevoie de mai multă energie pentru a termina acest proces, motiv pentru care va cere din nou mâncare.

O baie fierbinte prelungeşte viaţă

După ce intri în cada plină cu apă, muşchii se relaxează, iar circulaţia sanguină se îmbunătăţeşte. Vei avea un ten mai strălucitor şi digestia va fi incomparabil mai bună. Temperatura apei trebuie să fie în jur de 38 – 40 de grade Celsius.


Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările