Imaginile care au iscat scandal: designerul Alexander Wang, acuzat că vinde sex, nu haine

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Alexander Wang este un nume de seamă în lumea modei, însă apreciatul designer a şocat prin campania ultimei sale colecţii, considerată mai mult ofensatoare decât provocatoare.

Noua reclamă la colecţia din denim semnată Alexander Wang înfăţişează o femeie dezbracată care se atinge în zona intimă. Strategia, menită să „provoace” publicul, a ofensat un număr mare de oameni, în special organizaţii feministe, care susţin că reclamele reprezintă doar o încercare ieftină de a folosi corpul unei femei pentru vânzarea unui produs.

Celebru pentru aceeaşi tactică este Calvin Klein, care, potrivit „Huffington Post”, a fost principala inspiraţie a lui Wang. Totuşi, în reclamele lui Klein, ale căror vedete au fost Lara Stone şi Toni Garrn, modelele purtau blugii, pe când în reclamele lui Wang centrul de interes este corpul gol al femeii, nu produsul.

Designerul, unul dintre creatorii de modă preferaţi de Michelle Obama, Prima Doamnă a SUA, spune că noua campanie a fost gândită în aşa fel încât să provoace „la discuţii”. „Nu am dictat un mesaj, ci vrem ca oamenii să îl interpreteze. Desigur, vor exista şi oameni nemulţumiţi”, a declarat Wang.

image

Citeşte şi:

FOTOGALERIE Cea mai sexy prezentare de modă din 2014: sutiene de milioane de dolari au acoperit sânii celor mai frumoşi îngeri Victoria’s Secret

Coco Chanel, spionul naziştilor: ce nume de cod folosea creatoarea de modă şi cum a eşuat să-l convingă pe Winston Churchill să semneze un armistiţiu

FOTO Blugii ecologici, purtaţi şase luni de o altă persoană, se vând la licitaţie

Magazin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite