Ceai pentru mic dejun. Cele mai indicate sortimente sunt astea

Ceai pentru mic dejun. Cele mai indicate sortimente sunt astea

Ceai pentru mic dejun. Cele mai indicate sortimente sunt astea

Dimineaţa poate să fie o corvoadă sau din contră, o adevărată plăcere pentru tine. Ceaiul servit când răsare soarele reprezintă un adevărat beneficiu pentru organismul tău. Însă, trebuie să ştii ce alegere să faci ca să te asiguri că aceasta este în favoarea ta.

Ceai pentru mic dejun

 

Ceaiul negru te binedispune

 
În fiecare dimineaţă, înlocuieşte cafeaua cu o ceaşcă sau două de ceai negru de calitate. Acesta este recunoscut pentru protecţia pe care o oferă inimii şi vaselor de sânge. Obţinut din planta Camellia Sinesis, ceaiul negru îţi dă o stare de bine. Conţine suficientă cafeină cât să stimuleze gândirea şi vigilenţa, creşte puterea de concentrare şi îmbunătăţeşte memoria. Ceaiul negru stimulează arderile la nivel celular, prin urmare ajută în curele de sblăbire.
 
*Pentru infuzie, foloseşte o linguriţă de plantă la o cană cu apă clocotită. Lasă vasul acoperit 3-5 minute.
 

Ceaiul de Hibiscus, sursă de vitamină C

 
Hibiscus (Hibiscus sabdariffa) este o plantă bogată în vitamina C. Conţine bioflavonoizi, care previn creşterea concentraţiei de colesterol rău LDL, vinovat de blocarea arterelor. Reduce cantitatea de trigliceride şi colesterolul total, scade glicemia.
 
*Prepară o infuzie de 2 linguri de plantă în 750 ml apă. Lasă la infuzat 10 minute. Planta nu este recomandată femeilor gravide şi celor care alăptează.
 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: