Nokian Tyres - Rebranding pentru a susţine strategia de creştere a companiei

Nokian Tyres - Rebranding pentru a susţine strategia de creştere
a companiei

Noul brand reflectă istoria  îndelungată, sustenabilitatea şi valorile scandinave ale companiei. Promisiunea unei călătorii lipsite de griji în orice condiţii meteorologice, asumată prin sloganul „peace of mind”, stă la baza activităţii Nokian Tyres.

Ştiri pe aceeaşi temă

Nokian Tyres a anunţat reînnoirea brandului pentru a răspunde cerinţelor în continuă schimbare ale clienţilor săi, cât şi pentru a deveni mai atractiv în zonele de dezvoltare strategică ale companiei. 

Nokian Tyres, fiind cel mai nordic producător de anvelope din lume, şi-a asociat întotdeauna imaginea  cu calitatea ridicată şi siguranţa, asociere care va fi respectată şi de către noua identitate de brand. Nokian Tyres este una dintre cele mai sustenabile companii din industria sa, iar noua sa identitate vizuală ilustrează mai puternic ca oricând, valorile scandinave, grija şi atitudinea responsabilă faţă de calitatea vieţii.

„Fiind o companie scandinavă, grija faţă de oameni şi faţă de mediul înconjurător ne preocupă în mod firesc. Dorim să fim în topul preferinţelor consumatorilor exigenţi - aceia care caută să se elibereze de griji ”piece of mind„ şi să se afle în siguranţă alegând tehnologia de ultimă oră, dar şi să susţinem acţiunile celor care îşi asumă responsabilitatea pentru planeta noastră şi viitorul ei,” afirmă Hille Korhonen, preşedinte şi CEO Nokian Tyres.

Noul brand va transforma Nokian Tyres într-o opţiune mai atractivă, în mod special pe pieţele sale în creştere din America de Nord şi Europa Centrală, compania urmărind obţinerea unei creşteri profitabile şi în afara pieţelor tradiţionale de anvelope de iarnă.

„Nokian Tyres este un jucător puternic – în mod special pe piaţa anvelopelor de iarnă – şi dorim să ne păstrăm această poziţie şi în viitor. Originile noastre solide ca producător scandinav de anvelope, pionier al condiţiilor meteorologice exigente, ne facilitează extinderea cu succes şi către alte segmente, precum anvelopele de vară şi cele all-season. Noul brand pune accentul pe liniştea şi siguranţa deplină, susţinând în acest fel creşterea companiei,” adaugă Korhonen.

O identitate vizuală actuală, care respectă istoria vastă a Nokian Tyres

Identitatea vizuală redesenată a brandului este inspirată din estetica minimalistă a designului scandinav. Culorile sale liniştitoare sunt evidenţiate prin tonuri blânde, naturale, iar paleta sa de culori va include în continuare deja bine-cunoscuta nuanţa verde - „birch green”. Forma rotundă, simplificată, are la bază proporţiile unei anvelope reale şi este folosită ca element grafic recurent.

„Pentru a celebra cea de-a 120-a aniversare, cât şi istoria îndelungată a companiei noastre, designul nostru grafic este inspirat din caracterele originale folosite în secolul al 19-lea,” explică Antti-Jussi Tähtinen, vicepreşedinte marketing şi comunicare, Nokian Tyres. Urmăreşte clipul  video de prezentare a noilor caractere.

Noua identitate vizuală a Nokian Tyres va fi introdusă treptat în primăvara anului 2018.

Mai multe detalii în legătură cu aceasta se vor regăsi pe website-ul companiei, dar şi în cadrul noii campanii care urmează să se lanseze în luna martie.

 

citeste totul despre: