Mitsubishi L200 -modernizarea utilităţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mitsubishi trece printr-un proces de înnoire a gamei, de acesta a fost afectată şi una dintre cele mai robuste maşini ale gamei sale, pickupul L200. Modelul este acum la o nouă generaţie pe care o testăm acum.

Schimbările aduse generaţiei a 5-a sunt substanţiale. Pe lângă acestea, am parte de un model care a fost echipat cu o mulţime de accesorii care îi schimbă fundamental designul făcând modelul parcă mai dur. 

În ceea ce priveşte liniile, nu sunt mare fan al rotunjimilor pe pickup-uri, dar se pare că cei de la Mitsubishi ştiu ce fac. Au încărcat partea faţă de crom şi asta face maşina să arate foarte bine. Blocurile optice faţă au formă destul de ciudată pentru segmentul de pickup-uri, dar sunt foarte mari şi luminează foarte bine noaptea. În spate, aspectul monoton al benei este spart tot de nişte blocuri optice proeminente şi frumos conturate.

A fost păstrată expresiva linie laterală caracteristică de tip “J-Line”, element marcant al caroseriei modelului L200 precedent (la varianta Double Cab).

Noua generaţie a adus la L200 şi o creştere de putere sub capotă. L200 primeşte şi noul motor diesel MIVEC de 2,4 litri care produce 181 CP. Acesta este cuplat la o transmisie automată cu 5 trepte. Puterea mai mare şi cuplul de 430 Nm fac din această utilitară un adevărat "muncitor" bun la toate. La acestea adăugăm o dinamică net superioară modelului anterior, dar şi disponibilitatea de a trece aproape orice teren accidentat şi ne putem gândi la L200 ca un partener atât pentru vacanţe cât şi pentru muncă. Sistemul Super Select 4WD Permanent II acum oferă o stabilitate mai bună în curbe chiar şi pe drumuri pavate, cu posibilitatea selectării celor 4 moduri de rulare prin rotirea butonului de selectare a modului de transmisie

Interiorul modelului japonez este şi el înnoit. Dar, după standardele segmentului, întâlnim în interior un plastic destul de tare, dar şi un sistem high-tech de infotainment cu ecran tactil şi o mulţime de funcţii. 5 persoane au suficient loc în L200, iar bena este mai mult decât suficientă mai ales dacă optezi pentru o variantă de carosare. 

Cele mai noi sisteme de asistenţă şi-au făcut loc şi pe această utilitară: de la programul de avertizare la schimbarea benzii de rulare pe sensul de mers (LDW), stabilitatea asistată la tractarea unei remorci (TSA) şi  până la asistenţă la pornirea din rampă (HSA), L200 a intrat în rândul vehiculelor moderne. 

Mitsubishi L200 4 uşi 2.4 DI-D 4x4 

0-100 km/h: 11,8 sec

Viteza maximă: 177 km/h

L/l/î: 5.205/1.815/1.780

Masă proprie: 1.950 kg

Cilindree (cmc): 2.442

Putere (CP): 181 la 3.500 rpm

Cuplu maxim (Nm): 430 la 2.500 rpm

Consum mediu: 8 l/100 km

Cutie de viteze: automată, 5 trepte

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite