Discovery reeditează conceptul de „Big Brother“ şi trimite oameni în sălbăticie, în cadrul unui nou show în direct

Discovery reeditează conceptul de „Big Brother“ şi trimite oameni în sălbăticie, în cadrul unui nou show în direct

Canalul Discovery va trimite opt oameni în sălbăticie, acţiunile lor fiind urmărite în direct FOTO The Hollywood Reporter

Canalul Discovery reeditează conceptul de „Big Brother“ într-un format dus la extrem. Astfel, televiziunea va trimite opt persoane să trăiască în sălbăticie timp de 42 de zile, acestea având doar hainele pe ele. Evenimentele vor putea fi urmărite 24 de ore, timp de şapte zile, prin intermediul unei platforme online.

„Survival Live“ (n.r. - „Supravieţuire în direct) va avea două episoade în fiecare săptămână, unul preînregistrat, iar altul în direct. Telespectatorii vor putea urmări activitatea supravieţuitorilor prin intermediul unei platforme online care trasmite imagini cu participanţii 24 de ore, şapte zile pe săptămână. Totodată, prin intermediul acestui serviciu, privitorii vor putea urmări date biometrice ale concurenţilor prin care se va evidenţia lupta pe care o duc cu propriul corp.

Dar, într-o reinterpretare a conceputului dezvoltat de emisiunea „Big Brother“, viitorul show Discovery le va permite concurenţilor să ceară ajutorul telespectatorilor. Astfel, fiecare supravieţuitor va avea sarcina să-şi construiască o platformă prin care să ceară ajutorul privitorilor, atunci când vor trece prin această aventură. Ei vor putea cere să audă vocea unei persoane dragi prin intermediul unui apel telefonic sau vor putea cere alimente şi îmbrăcăminte.

În fiecare săptămână, cel mai slab concurent va fi scos din show în timpul episodului live, în timp ce în cadrul episodului înregistrat se va detalia progresul fiecăruia dintre participanţi. „Survival Live“ este programat să aibă premiera în cursul acestui an.

„Este o oportunitate foarte fascinantă să combini unul dintre cele mai puternice formate ale noastre, care pune în prim plan supravieţuirea, cu transmisiunea în direct, dar să mai adaugi şi o notă socială şi digitală“, a declarat Eileen O’Neill, preşedintele Discovery Network, pentru „The Hollywood Reporter“. Mai mult, preşedintele a spus că participanţii vor fi lăsaţi liber în ţările care au deschidere spre Oceanul Pacific.

Reţeaua Discovery deja a stabilit un precedent cu emisiunile live, cum ar fi „American Chopper“, şi a dus deja conceptul în alte dimensiuni, atunci când experienţa saltului austriacului Felix Baumgartner i-a garantat postului o audienţă de 4,2 milioane de telespectatori, în momentul în care sportivul a sărit din stratosferă. Iar în această lună, Discovery pregăteşte un alt eveniment live numit „Everest Jump Live“. Cascadorul Joby Ogwyn se va căţăra pe Muntele Everest din vârful căruia va sări, îmbrăcat într-un costum de zbor special.

Succesul show-urilor de aventură marca Discovery, „Survivor“, „Amazing Race“ sau „Naked and Afraid“ (în care un bărbat şi o femeie sunt lăsaţi în junglă, fără hrană, fără apă şi fără haine), a propulsat concurenţi dornici să-şi testeze abilităţile şi să obţină, măcar temporar, statutul de vedetă. Dar Eileen O’Neill spune că în cadrul viitorului show numai cei mai experimentaţi vor fi aleşi pentru a supravieţui. „Avem o mulţime de oameni care doresc să-şi testeze entuziasmul în show-urile noastre de supravieţuire. Mediile în care filmăm sunt destul de dificile, astfel că îi supunem chiar şi la teste psihologice, ceea ce face ca numărul celor selectaţi să fie redus cu rapiditate“, încheie preşedintele Discovery Network.

De curând, canalul Discovery a adus şi în România un nou concept de emisiune, „Manhunt“. Joel Lambert, fost membru al trupelor SEAL, a fost „vânat“ prin Bucureşti de mai multe echipe pentru a marca premiera programului în ţară. Joel Lambert şi echipele de urmăritori au folosit sisteme de localizare prin tehnologie GPS, iar fiecare mişcare a fost transmisă live pe o harta interactivă. Participanţii online au primit informaţii despre poziţionarea lui Joel şi despre direcţia de deplasare, putând să ia decizii cu privire la acţiunile echipelor de urmăritori de pe străzile Capitalei.

Emisiunea îl urmăreşte pe Joel Lambert într-o versiune extremă a jocului de-a v-aţi ascunselea. Fostul membru al trupelor SEAL are la dispoziţie doar ceea ce poate duce într-un rucsac, întrecându-se cu reprezentanţii celor mai prestigioase trupe militare de elită şi echipe de urmărire din lume. Lambert încercă să reziste 48 de ore fără a fi prins.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: