Wynn Capital Management: Flight Help a efectuat 4.500 de plăți către pasagerii zborurilor întârziate

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Wynn Capital Management a precizat pentru „Adevărul” că anul trecut a efectuat 4.500 de plăți către pasagerii afectați de întârzierea unor zboruri.

Bancnote de 50 și 100 de lei
Flight Help a efectuat 4.500 de plăți către pasagerii zborurilor întârziate

Societatea noastră desfășoară activitate de la începutul anului 2023 în sensul consilierii pasagerilor curselor aerine cu privire la drepturile acestora, în special cele rezultate din Regulamentul (CE) nr. 261/2004 și alte acte normative similare, precum și în vederea obținerii compensațiilor datorate acestora pentru zboruri întârziate sau anulate. În cursul activității noastre am oferit consiliere sau am reprezentat efectiv în aceste demersuri peste 80.000 pasageri, în limitele împuternicirii acordate de aceștia. Finalitatea demersurilor inițiale către companiile aeriene este diferită, în sensul că unele solicitări sunt aprobate de acestea, unele sunt refuzate (pentru diferite motive), urmând ca pentru acestea să fie posibilă demararea unor proceduri judiciare care sunt supuse regulilor procedurale din România. Nici în ipoteza procedurii inițiale prin solicitarea despăgubirilor către compania aeriană și nici în ipoteza procedurii judiciare compania noastră nu poate estima durata acestora, odată ce finalitatea nu depinde exclusiv de acțiunile noastre. Toate aceste informații se regăsesc și pe pagina de internet a companiei (www.flighthelp.eu) și sunt aduse la cunoștința pasagerilor atât prin documentele prezentate acestora cât și verbal de către angajații noștri.

Referitor la aspectele menționate de dvs. în articolul intitulat Despăgubiri pentru zborurile întârziate, o afacere cu intermediari care amână sau nu mai fac deloc plățile spre pasageri. Pățaniile unor români se impun următoarele precizări :

1. Astfel, deși titlul articolului are o formulare generală, cu referire cel puțin aparentă la toate companiile cu acest profil, în concret conținutul acestuia are în vedere raportarea exclusiv la compania noastră, cu intenție denigratoare, fără a se fi cercetat cursul demersurilor de recuperare a despăgubirilor pentru pasageri de către alte companii de profil și fără a compara durata procedurilor în acest caz.

2. Utilizarea formulării amână sau nu mai fac deloc plățile spre pasageri este vădit denigratoare și neconformă cu realitatea, cel puțin în ceea ce privește compania noastră (singura avută în vedere în cuprinsul articolului). Nu se prezintă o analiză din care să rezulte situații certe de amânare intenționată a plăților sau situații în care plățile să nu se mai facă deloc. Toate sumele încasate de noi pentru pasageri (conform mandatului oferit de aceștia) sunt păstrate de compania noastră în vederea plății, până la momentul la care aceștia transmit datele bancare valide în vederea plății (cu excluderea comisionului datorat). Astfel, nu există situații în care compania noastră să își fi însușit sume de bani obținute în numele pasagerilor, cu încălcarea condițiilor din mandatul acordat. Totodată, subliniem că de la începutul activității noastre (ianuarie 2023), am efectuat un număr de peste 4500 plăți către pasageri pentru care am încasat de la companiile aeriene despăgubirile.

3. Vă solicităm să aveți în vedere că publicarea strict a comentariilor negative publicate pe rețelele de socializare, fără a avea în vedere și comentariile pozitive și fără a verifica sursa acestora sau, măcar în aparență, veridicitatea acestora, contribuie la tendința defăimătoare a articolului publicat.

4. Societatea noastră își desfășoară în România activitatea atât online, pe pagina de internet www.flighthelp.eu, cât și fizic, în aeroporturile București Henri Coandă (Otopeni) și Cluj Avram Iancu, acolo unde deține puncte de lucru și birouri și personal angajat. Ca atare, sediul social indicat în documentele Oficiului Registrului Comerțului este utilizat strict pentru activitate de birouri – gestionare activitate și arhivare.

5. Reiterăm, față de acuzațiile prezentate în material, că nu există o amânare intenționată de către noi a plății sumelor datorate. În primul rând, este posibil ca sumele respective în unele situații să nu fie încasate ca urmare a refuzului companiei aeriene și astfel să fie demarate procedurile judiciare. În al doilea rând, nu în toate situațiile sunt demarate proceduri judiciare, fiind efectuată o analiză în funcție de specificul zborurilor și răspunsul companiei aeriene. În al treilea rând, în situația în care cererea de acordare a despăgubirilor este acceptată de compania aeriană, urmează o durată de timp până când se efectuează de către aceasta plata efectivă ; de la acest moment noi solicităm pasagerilor să ne pună la dispoziție informațiile bancare necesare pentru plată, iar refuzul sau lipsa unui răspuns din partea acestora evident că face imposibilă plata. Precizăm în același sens că aprecierea asupra acceptării sau refuzului de plată de către compania aeriană este făcută de aceasta în funcție de propriile politici și există inclusiv situații în care dintre pasagerii aceluiași zbor, transportatorul să nu aprobe plata decât pentru parte din aceștia, însemnând că pentru celelalte persoane se pornește demersul judiciar.

6. Mai mult, buna credință în derularea mandatului acordat de pasageri rezultă și din avansarea, din fondurile proprii ale companiei, a cheltuielilor de judecată pentru parcurgerea procedurii judiciare. Nu in ultimul rand, astfel cum este clar specificat în imputernicire, pasagerii nu achită nimic companiei noastre în eventualitatea în care nu se încasează suma de bani de la compania aeriană, comisionul fiind plătit după încasare.

În concluzie, solicităm tuturor pasagerilor care au început o relație contractuală cu noi, fie să ne contacteze în modalitățile cunoscute (telefon, e-mail), fie să verifice datele de contact oferite (telefon, e-mail – inclusiv spam) pentru mesaje transmise de noi, pentru a verifica stadiul plângerii.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite