Wizz Air confirmă problemele de pe zborul pe ruta Oslo-București. Reacția companiei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Wizz Air a confirmat, ca răspuns la solicitarea „Adevărul”, problemele de pe zborul Oslo-București, când trei pasageri au fost debarcați pentru că operatorul aerian a vândut mai multe bilete decât locuri.

Avion Wizz Air la sol
Wizz Air confirmă că trei pasageri au fost debarcați, deși aveau bilete

Wizz Air confirmă că pe zborul W4 3216 de la Oslo la București din data de 27 iulie a existat o situație de overbooking cu doi pasageri.

În concordanță cu practica internațională din industria aeriană și regulile aplicabile pentru protecția consumatorilor, Wizz Air permite overbookingul într-o mică măsură pe cele mai populare rute, pentru a le permite mai multor pasageri să călătorească în cazul în care rămân locuri libere de la pasageri care nu se prezintă pentru zbor.

În situația de față s-a aplicat procedura standard pentru pasagerii debarcați de pe zborul de la Oslo, au fost reprogramați pe următorul zbor și li s-a asigurat cazare.”, au declarat reprezentanții companiei pentru „Adevărul”.

Joi 27 iulie, Wizz Air a avut parte de un mare scandal la unul dintre zborurile sale, unde au fost vândute mai multe bilete de avion decât locurile fizice care putea fi rezervate, scrie simpleflying.com.

Zborul Wizz Air W4 3216, o aeronavă înmatriculată Wizz Air Malta, era de așteptat să plece de pe Aeroportul Sandefjord Torp în drum spre București Otopeni (OTP), în România, joi seară, ora programată de decolare, fiind 20:55.

Deși nu este neobișnuit ca operatorii aerieni să suprarezerve zboruri în speranța că unii pasageri nu vor apărea și zborul poate opera la capacitate maximă, totuși, în acest caz, zborul a fost cu probleme, pentru că a fost nevoie de debarcarea a trei persoane.

Doi dintre cei trei pasageri s-au oferit să părăsească fără probleme avionul, după ce li s-a oferit cazare la hotel și un nou zbor confirmat două zile mai târzi.

A treia persoană, un domn în vârstă de 60 de ani a refuzat să accepte situația și a cerut să fie transportat în România cu biletul de avion pe care îl cumpărase. Alți pasageri s-au oferit și ei să debarce, sub rezerva renumerării cu o anumită compensație. Cu toate acestea, transportatorul ultra-low-cost nu a fost dispus să le ofere banii.

În timp ce colegii de pasageri l-au huiduit pe domn pentru că nu s-a supus măsurilor luate de echipaj, poliția a fost în cele din urmă chematăpentru a-l debarca pe pasagerul furios..

Avionul a decolat 3 ore mai târziu, la ora 00:33 spre România, pentru a ateriza la București Otopeni la 03:54. Din fericire, întârzierile cauzate în Norvegia nu au părut să aibă efecte asupra următoarelor zboruri, următorul serviciu operat de aeronava plecând apoi cu doar 12 minute în întârziere pentru zborul W4 3013 din București către Edinburgh (EDI), Scoția.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite