Soluțiile digitale fiabile pentru locul de muncă facilitează creșterile pe termen lung
Pandemia de Covid-19 a schimbat afacerile la nivel global și a remodelat felul în care trăim și lucrăm împreună. Cea mai importantă schimbare este adoptarea mediului digital și a sistemului de muncă hibridă.
În prezent, majoritatea angajaților declară că s-ar vedea nevoiți să plece dacă organizațiile insistă pentru o "revenire bruscă" la munca integral de la birou. Companiile reacționează în acest sens prin crearea de platforme distribuite ajutate de tehnologii Cloud pentru a putea susține un model de "lucru de oriunde" pentru echipe.
Înainte de a te alinia cu această tendință, trebuie să ții cont de faptul că acțiunile pe care companiile le efectuează în acest moment vor avea cu siguranță consecințe pe termen lung asupra competitivității și performanțelor financiare. Tehnologiile digitale integrate pentru locul de muncă vor oferi companiilor un avantaj important, dar fiabilitatea și reducerea costurilor sunt cele care vor ajuta companiile să își revină de pe urma efectelor pandemiei și să treacă mai ușor prin viitoarele perioade dificile, oferind o creștere stabilă pe termen lung. Mai jos găsești trei moduri în care dispozitivele comerciale ASUS pot fi de real ajutor pentru afacerea ta.
Productivitate ridicată, fără pauză
Indiferent că vorbim de o companie digitală, o firmă care activează în domeniul financiar sau o fabrică de producție, companiile necesită PC-uri performante care să poate susține fluxuri de lucru neîntrerupte. În domeniul financiar, de exemplu, este obligatoriu ca angajații să poată susțină un flux de comunicare fără întreruperi, pentru a ține pasul cu evoluția piețelor financiare, pentru a dezvolta proiecții în timp util și pentru a schimba informații și analize cu ceilalți membri ai echipei.
În cadrul echipelor din ce în ce mai răspândite din zilele noastre, este necesar ca dispozitivele de afaceri să susțină comunicările constante între mai multe fusuri orare și locuri de muncă diverse. În industriile în care sunt transferate informații foarte sensibile, este obligatoriu să existe o securitate bună a datelor. Gama variată de hardware și dispozitive ASUS a fost proiectată pornind de la următoarele criterii: ușurința de partajare a datelor și securitatea inerentă.
În ceea ce privește transferul informațiilor, ASUS Wi-Fi Master se asigură că problemele de stabilitate a conexiunii Wi-Fi sunt de domeniul trecutului. Această tehnologie ajută utilizatorii să transfere date fără probleme și extrem de rapid, chiar și atunci când se află la o distanță apreciabilă de router. Dispozitivele ASUS sunt proiectate pentru a funcționa departe de priză foarte mult timp, cu o autonomie medie de peste 10 ore pentru laptopurile portabile, un avantaj care îți permite să lucrezi oriunde și oricând, fără pauze. În plus, cei care lucrează la distanță se pot bucura de portabilitatea oferită de modelele ușoare și detașabile pentru acces facil la informații indiferent de locație. Suplimentar, trebuie remarcată calitatea audio impecabilă din timpul conferințelor telefonice, datorită sistemului audio ASUS cu tehnologie de anulare a zgomotului de fond, pentru o partajare clară a informațiilor, indiferent de zgomotul din fundal din locațiile unde au loc.
Securitatea nativă este încorporată în fiecare funcționalitate a dispozitivelor ASUS. Un laptop portabil și ușor precum ASUS ExpertBook B9 include funcții de securitate de nivel Enterprise. Astfel de caracteristici stau la baza hardware-ului și în software-ului bazat pe Cloud pentru a menține în siguranță deplină informațiile împotriva vulnerabilităților și a accesului persoanelor neautorizate. Autentificarea biometrică, scuturile fizice de protecție a camerei web, autentificarea cu chei speciale NFC și includerea modulului Trusted Platform Module 2.0 protejează împotriva accesului neautorizat, în timp ce procesorul Intel vPro oferă protecție hardware nativă pentru PC, protejând oamenii, resursele și, bineînțeles, datele. Pentru siguranță, dispozitivele ASUS combină cele mai bune tehnologii software și hardware pentru a proteja datele sensibile.
Asigurarea continuității afacerii tale cu costuri reduse
Munca hibridă înseamnă mobilitate neîngrădită între casă, birou și alte locații de lucru la distanță. Într-un loc de muncă cu adevărat flexibil, angajații trebuie să aibă capacitatea de a lucra în orice mediu, fără grija că scăpările accidentale și loviturile pun în pericol dispozitivele și, automat, și productivitatea. Să luăm exemplul unui agent din domeniul asigurărilor care se întâlnește constant cu clienții sau al unui director de marketing care este nevoit să se deplaseze rapid la evenimentele companiei. Dispozitivele ASUS includ hardware și software robust care pot ajuta o companie să reducă mult costurile necesare pentru înlocuirea rapidă a dispozitivelor defecte, indiferent de motiv. Economiile de costuri se adună pe termen lung, asigurând un timp lung de funcționare, productivitate și profituri neafectate.
Absolut toate dispozitivele ASUS concepute pentru afaceri sunt compatibile cu standardele de nivel militar și rezistă la teste interne stricte. Spre exemplu, modelul de ultimă generație ASUS ExpertBook B3 Detachable oferă un design portabil și flexibil, plus o construcție solidă a șasiului pentru a putea rezista fără probleme la cerințele din mediul de afaceri. În laboratoarele de testare a calității ASUS din Taipei și Singapore, astfel de produse sunt supuse unor teste de rezistență dificile pentru a asigura durabilitatea componentelor cheie, cum ar fi tastatura și balamaua ecranului, spre exemplu.
Stocarea în siguranță a datelor în dispozitive este la fel de importantă, dacă nu chiar mai importantă decât protejarea hardware-ului în sine. În cazul unor pene de curent, cutremure sau orice alte dezastre naturale, sistemul de alimentare neîntreruptibilă ASUS de pe modelele ExpertCenter și placa de bază ASUS fiabilă oferă siguranța stocării datelor și o securitate ridicată pentru recuperarea rapidă și pentru a permite desfășurarea operațiunilor uzuale fără întreruperi.
Servicii care garantează continuitatea activității afacerii
Dispozitivele care se uzează rapid din punct de vedere moral trebuie înlocuite mai des, rezultând costuri suplimentare, reducând, astfel, profiturile companiei. Inginerii ASUS talentați îți stau la dispoziție în peste 1.300 de locații de service și 20.000 de puncte de livrare la nivel global. Aceștia te așteaptă, de asemenea, în centrele de suport, unde sunt pregătiți să îți răspundă rapid la întrebări în nenumărate limbi. Acest nivel de suport permite utilizatorilor să își mențină sistemele ASUS funcționale la performanță maximă pentru foarte mult timp.
În clipa în care dispozitivele nu funcționează în mod optim, este crucial să obții rapid asistență tehnică de specialitate. Pentru profesioniștii care activează în medii cu ritm de lucru alerg, acest ajutor trebuie să vină foarte ușor, cu un simplu click pe un buton, indiferent de locul în care se află în lume la momentul respectiv.
În situația în care dispozitivele necesită service, angajații trebuie să poată beneficia de asistență și servicii rapide oriunde se află, fără a conta locul din care și-au achiziționat dispozitivele, așa cum se poate întâmpla în cazul tuturor produselor și serviciilor ASUS, inclusiv asistență în locația clientului în a doua zi lucrătoare. Din acest motiv, am creat servicii optimizate, cum ar fi servicii de preluare și returnare, suport chat 24/7 și documentație pentru întrebările cel mai des întâlnite, precum și instrumente de autodiagnosticare rapidă, astfel încât clienții să poată identifica rapid problemele și să le rezolve fără intervenție externă.
Suplimentar, există platforma de autoservire MyASUS. Prin utilizarea acesteia, cei care folosesc produsele ASUS pot să-și întrețină sistemele, să actualizeze software-ul, firmware-ul și să optimizeze performanța sistemelor cu doar câteva click-uri. Asistența post-vânzare este, de asemenea, accesibilă la un click distanță, permițând celor care lucrează să obțină rapid asistență pentru probleme tehnice apărute. Iar în caz de accident, ASUS Accidental Damage Protection (LADP) îi scapă pe utilizatori de griji, acoperind orice situație, de la vărsarea de lichide până la ecranele sparte în urma unor căderi accidentale. Având astfel de resurse la îndemână și ajutor în timp util, companiile pot reduce întreruperile și se pot întoarce la lucru în scurt timp.