OLX se rebranduieşte: care sunt noile opţiuni ale platformei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
olx

OLX România anunţă noua identitate de brand, schimbările având rolul de a aduce platforma mai aproape de consumatori, prin generarea unei experienţe de navigare practice: vânzarea, cumpararea, schimbul de produse şi servicii devin mult mai simple, mai accesibile şi mai rapide.

Procesul de rebrading reprezintă cel mai mare upgrade al platformei OLX din ultimii 11 ani, cu îmbunătăţiri majore la nivel de interfaţă (chat, posting, browsing, social experience), atât pe web, cât şi în aplicaţie. La nivel de grup, investiţia în rebranding a ajuns la suma de 1 milion de dolari, semnalând angajamentul companiei faţă de piaţa de e-commerce.

Proiectul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a doi ani şi a analizat toate modalităţile prin care brandul comunică cu clienţii, implicând mai multe echipe de dezvoltare şi testare, atât internă cu angajaţii, cât şi externă, cu clienţii din întreaga lume. Toate modificările au survenit ca rezultat al feedback-ului primit din partea consumatorilor şi sunt menite să optimizeze interacţiunile acestora cu platforma. 

Noua identitate a brandului a fost creată de către DesignStudio, o agenţie internaţională de design, în urma unor workshop-uri desfăşurate alături de echipele globale OLX, cu scopul de a înţelege mai bine nevoile companiei şi contextele culturale în care aceasta este inserată.

Cu această nouă tranziţie, OLX România urmăreşte depăşirea sferei clasice a industriei anunţurilor online, prin punerea la dispoziţie a unor servicii integrate şi, totodată, prin oferirea consumatorilor a unor opţiuni de vânzare-cumpărare mai inteligente şi mai relevante, în următorii 2-3 ani. 

"Noua arhitectură de brand înglobează personalitatea şi direcţia noastră, aşa cum o vedem astăzi – mai dinamică, mai ambiţioasă, mai puternică şi mai apropiata de consumatori. Un pas strategic important a fost acela de a ne concentra eforturile şi atenţia către aplicaţia OLX, un upgrade substanţial fiind adus cu precădere acestui mediu. Credem cu tărie în rolul nostru de a conecta oamenii, prin toate mijloacele pe care le avem la dispoziţie, şi de a îi ajuta în a face alegeri smart, fie că vorbim de căutarea unui job diferit, achiziţionarea unui nou produs sau găsirea unui nou apartament. Noul OLX este potrivit pentru fiecare dintre aceste alegeri.", a declarat Paul Neagoe, Head of OLX România.

OLX a cunoscut o evoluţie importantă în ultimii 11 ani, ajungând să fie în prezent un brand recunoscut şi utilizat la nivel mondial. Acţiunea de rebranding marchează intrarea într-o fază nouă de creştere, care va permite oferirea celor mai bune servicii de pe piaţa anunţurilor generaliste. 

Totodată, rebrandingul este o etapă esenţială în articularea angajamentului companiei de a avea un impact pozitiv în comunităţile în care operează. Consumatorii sunt, astfel, încurajaţi să facă alegeri inteligente şi să îşi transforme comportamentul de consum într-unul mai responsabil şi mai sustenabil.

Procesul de rebranding a început în 2018, Africa de Sud fiind prima piaţă care a trecut la noua interfaţă. Aceasta a fost urmată în 2019 de Pakistan, India, Indonezia şi toate pieţele latino-americane. OLX continuă acum rebrandingul în mai multe ţări europene - Bulgaria, Portugalia, România, Ucraina şi Polonia.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite