Oferta cu care batem Bulgaria: o săptămână la mare cu mai puţin de 50 de euro. Hotelurile vă aşteaptă în sudul litoralului
0Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS) a lansat miercuri, în urma unei întâlniri a investitorilor din turism şi a autorităţilor locale desfăşurată în staţiunea Venus, propunerea unică de preţuri din cadrul programului Litoralul pentru Toţi pentru sudul litoralului românesc.
Preţurile oferite de hotelierii din sudul litoralului sunt comparabile cu cele din Bulgaria pe aceleaşi categorii de servicii, fiind astfel un pas înainte spre competitivitatea litoralului românesc cu vecinii din sud. De asemenea, preţurile practicate în sudul litoralului sunt cu 30 la sută mai mici decât cele din Mamaia, lucru menit să facă această zonă a litoralului românesc mai atractivă.
Preţuri pentru toţi
Pentru un pachet de 6 nopţi, până la jumătatea lunii iunie, sudul litoralului va practica un tarif de 157 de lei pentru hotelurile de o stea, de 180 de lei pentru 2 stele şi de 203 lei pentru hotelurile de 3 stele, aceste oferte fiind fără mic dejun inclus.
Pentru ofertele cu mic dejun inclus, sudul litoralului va practica preţul de 270 de lei pentru 2 stele, 326 de lei pentru 3 stele, 373 de lei pentru 4 stele şi 465 de lei pentru 5 stele.
Patronatele se aliază pentru promovarea zonei
„În cadrul întâlnirii de astăzi dintre patronate şi primarul localităţii Mangalia, domnul Radu Cristian, s-a stabilit constituirea unui Consiliu Consultativ pentru fiecare staţiune din sudul litoralului din care să facă parte atât reprezentanţii autorităţilor locale şi ai deconcentratelor, cât şi reprezentanţii mediului privat, orice decizie în privinţa staţiunilor urmând a fi agreată mai întâi în cadrul acestui organism“, se arată într-un comunicat al FPTS.
În perioada următoare, Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii, condusă de Dan Matei Agathon, alături de Asociaţia Investitorilor în Staţiunea Turistică Venus-Mangalia – preşedinte Lucian Iftimie – şi de celelalte patronate din sudul litoralului, se va implica direct în discuţiile cu autorităţile locale pentru promovarea zonei, pentru crearea de evenimente şi pentru creşterea atractivităţii staţiunilor.