O mare companie de consultanţă le-a cerut angajaţilor să înapoieze telefoanele de serviciu

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Românii preferă telefonul pentru a verifica poşta electronică, indiferent dacă este vorba de mesaje personale sau legate de serviciu

Una dintre cele mai mari companii de consultanţă din lume, parte din grupul Big Four, le-a cerut unor sute de angajaţi să returneze telefoanele mobile, ca parte dintr-un plan pentru reducerea de costuri, scrie Financial Times.

KPGM le-a transmis angajaţilor, într-un mesaj intern, că va începe să colecteze telefoanele în octombriem prima luna a anului financiar al companiei.

Angajaţii din ramura care nu se ocupă de clienţi şi angajaţii pe posturile de junior cu funcţii administrative vor fi cei mai afectaţi.

„Vom începe procesul în cursul lunii octombrie, pentru a le da colegilor timp să îşi facă planuri alternative în eventualitatea în care nu deţin deja un telefon mobil personal”, arată mesajul intern.

Compania a refuzat să specifice câţi angajaţi vor fi afectaţi, dar o sursă din interior a transmis că crede că schimbările se vor aplica unui număr mare de angajaţi de sub nivelul de senios manager.

Un purtător de cuvânt a declarat: „În ultimii ani, am investit într-un număr larg de tehnologii pentru a ne susţine oamenii, ceea ce le permite să lucreze de acasă sau de la birou cu uşurinţă. Drept urmare, avem nevoie mai mică de telefoane mobile în anumite arii ale afacerii. Acest lucru nu afectează nicio persoană a cărei sarcină necesită un număr mare de călătorii sau care necesită să fie în contact în afara orelor de program cu clienţii sau echipa”.

Aceasta este cea mai recentă încercare a KPMG să-şi reducă costurile, după ce a informat 630 de secretare şi asistenţi personali că circa o treime vor fi concediaţi şi după ce a anunţat că îşi încurajează partenerii să-şi prezinte cheltuielile pentru a economisi resurse.

Compania a anunţat de asemenea restructurarea diviziei de auditare, în lunile recente, pentru a se pregăti pentru reforme în sectorul din Marea Britanie.

KPGM, cea mai mică companie din grupul Big Four, a raportat anul trecut profit de 356 milioane de lire sterline, în creştere cu 18% faţă de anul precedent, dar sub nivelul de 414 milioane de lire sterline raportate acum cinci ani.

„Pentru a ne realiza ambiţia de creştere, avem nevoie să ne îmbunătăţim profitabilitatea. Acest lucru va ajuta la eliberarea unor fonduri care vor fi investite în viitorul firmei”, mai arată mesajul intern.

KPMG le-a transmis angajaţilor că costul afacerii din Marea Britanie este mai mare decât în orice firmă din activitatea sa internaţională şi cel mai scump dintre din Big Four, care include companiile PwC, Deloitte şi EY.

Afacerea KPMG din Marea Britanie, care include departamentul financiar, marketing-ul, IT-ul şi departamentul juridic, are 3.500 de angajaţi.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite