Kaufland introduce un chatbot în echipa de recrutare şi salarii „la vedere”, pentru cei interesaţi de un loc de muncă în retail
0
Kaufland România a lansat o nouă campanie de brand de angajator, „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”, care aduce în lumina reflectoarelor o parte dintre angajaţii Kaufland, selecţionaţi de campioana Cristina Neagu, pentru a dezvălui tuturor celor interesaţi o parte din universul Kaufland.
În plus, campania reprezintă contextul ideal pentru introducerea unei noi funcţionalităţi pe site-ul de recrutare, dar şi a unui demers de a transparentiza salariile brute de pornire pentru rolurile de execuţie, în anunţurile de recrutare.
Aşadar, Kaufland a lansat de curând un asistent digital numit KALA, care îi poate ghida pe viitorii candidaţi în procesul de aplicare şi care poate răspunde la o serie de întrebări despre mediul de lucru, oportunităţile profesionale disponibile, beneficii şi multe alte curiozităţi pe care cei interesaţi de un job în cadrul Kaufland le-ar putea avea. În plus, KALA îi poate ajuta pe aceştia să îşi completeze CV-ul şi să aplice direct pentru postul dorit.
Mai mult decât atât, transparenţa este un punct cheie pentru companie, astfel că toţi cei care îşi doresc o carieră la Kaufland vor putea afla, de la bun început, care este salariul brut de pornire pentru rolul la care se gândesc să aplice, întrucât, de la 1 octombrie, anunţurile de recrutare vor menţiona în mod clar acest aspect, alături de tipul de contract prevăzut.
Totodată, pe lângă un salariu corect, corelat cu experienţa şi activitatea desfăşurată, alături de un mediu de lucru plăcut, în care angajaţii sunt încurajaţi să se dezvolte, echipa Kaufland se bucură de o serie de beneficii precum: zile suplimentare de concediu faţă de cele prevăzute legal, vouchere de vacanţă, vouchere cadou, bonusuri pentru recomandarea angajaţilor, asigurare de sănătate, reduceri la anumiţi parteneri, beneficii sportive şi o serie de facilităţi pentru timpul liber. Toate acestea în contextul în care, de curând, retailerul a primit premiul „Elite Shining Star” care reprezintă cea mai înaltă şi prestigioasă distincţie oferită de Inspiring Employer, acordată pe baza a 10 criterii de evaluare, precum: atragerea şi retenţia de talente, procesul de inducţie a noilor angajaţi, recompense şi recunoaştere, învăţare şi dezvoltare, carieră, transparenţă, diversitate şi incluziune, bunăstarea angajaţilor, responsabilitate socială corporativă, sustenabilitate şi brand de angajator.
„E TIMPUL PENTRU CEVA NOU” este, de fapt, o prezentare „din interior” a mediului de lucru şi a echipei Kaufland, selecţionată chiar de către Cristina Neagu care a ajuns în magazinele Kaufland, în centrele logistice şi în sediul central, pentru a-i selecţiona pe angajaţii care vin la lucru cu zâmbetul pe buze, îşi îndeplinesc sarcinile cu entuziasm, îi ajută şi îi inspiră pe cei din jur. Campania este totodată o invitaţie adresată tuturor de a-şi atinge potenţialul şi de a-şi construi o carieră în domeniu, prin intermediul mesajului: „Începe o carieră. Nu doar un job”.
Video-ul oficial al campaniei poate fi urmărit aici:
Mai multe detalii despre campania de angajator şi despre poziţiile disponibile în cadrul companiei, pot fi găsite pe cariere.kaufland.ro.