Interviu cu Paul Drăgan, Director General McDonald’s în România

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, a introdus recent ouă bio în meniul său, în premieră pentru piața restaurantelor cu servire rapidă din România. Astfel, toți cei care trec pragul restaurantelor McDonald’s pot savura acum un mic dejun preparat cu ouă proaspete, de proveniență ecologică, de la Familia Toneli.

 PD 2 small jpg

Paul Drăgan, Director General McDonald’s în România, ne-a răspuns la câteva întrebări legate de acest subiect.

Ce v-a determinat să luați decizia de a introduce ouă bio în produsele din meniul McDonald’s?

Meniul de mic dejun a reprezentat mereu o preocupare pentru noi, venită din dorința de a le oferi clienților varietate și pentru a răspunde nevoii lor de a se bucura de un meniu echilibrat dimineața. Inovarea rețetelor rămâne o prioritate, iar decizia de a folosi exclusiv ouă bio de proveniență ecologică susține acest demers.

De aceea, ne bucurăm că am introdus în meniu produse preparate cu ouă bio de la furnizorul nostru local, dar și pentru că marcăm prin această decizie o nouă premieră pentru piața de QSR din România.

Ce impact credeți că va avea schimbarea ingredientului principal la nivel de percepție a consumatorilor? Ați observat schimbări în comportamentul consumatorului român, suntem mai atenți la calitatea ingredientelor din produsele alimentare?

Suntem conectați la nevoile și dorințele clienților noștri, care acordă din ce în ce mai multă atenție provenienței ingredientelor și modului de preparare a produselor.

De asemenea, observăm o preocupare pentru produse preparate cu ingrediente locale. În același timp, clienții apreciază meniurile variate și bogate, cu o ofertă diversificată.

Standardele înalte de calitate pe care le asigurăm în restaurantele McDonald’s și parteneriatele noastre cu furnizori locali – inclusiv prin parteneriatul cu Toneli, răspund acestor așteptări.

Cum și de ce ați ales brandul Familia Toneli?

Grupul Toneli este partener strategic și unic furnizor acreditat pentru categoria de produs ou pentru McDonald’s încă din anul 2014. Seriozitatea, profesionalismul și calitatea produselor i-au adus recunoaștere internațională, pe lângă statutul de lider al pieței de ouă de consum din România. În plus, Toneli Holding ne împărtășește preocuparea față de bunăstarea angajaților, consumatorilor, mediului și comunităților din care facem parte. De aceea, am luat decizia de a face acest pas împreună.

Ce provocări întâmpinați în aprovizionarea cu ingrediente de la producătorii locali?

În procesele de aprovizionare cu produse alimentare și în relațiile noastre cu furnizorii aplicăm standarde riguroase, iar procesul de selecție al partenerilor McDonald’s este unul deosebit de exigent. Producătorii sunt evaluați, atât înainte de a ne deveni furnizori, cât și pe parcursul colaborării. Este o politică strictă, care necesită răbdare și atenție la detalii, dar care dă rezultate. Iar odată puse bazele colaborării, lucrăm îndeaproape cu furnizorul pentru a optimiza aprovizionarea și a fluidiza toate aspectele operaționale, pentru a fi pregătiți să facem față oricărei provocări.

Ce efort financiar presupune schimbarea anumitor ingrediente cu produse locale bio?

Orice schimbare, orice îmbunătățire, fie că ne referim la ingrediente, procesul de preparare sau la alte aspecte ale businessului, reprezintă o investiție. În acest caz, decizia de a folosi ouă bio reprezintă o investiție în inovarea și diversificarea meniului McDonald’s, dar și în promisiunea noastră de a evolua constant, oferind numai produse și servicii de cea mai înaltă calitate. Este o investiție care ne permite să răspundem așteptărilor consumatorilor și, în același timp, să susținem un furnizor local și un partener strategic.

Aveți o strategie de dezvoltare a parteneriatelor derulate cu furnizorii locali?

Vorbim despre o strategie de dezvoltare și expansiune. Intenționăm să creștem numărul de furnizori locali cu care colaborăm și să identificăm noi parteneri care se aliniază standardelor noastre de calitate. În același timp, căutăm să extindem parteneriatele cu furnizorii alături de care deja am construit o relație de business bazată pe valori comune, rigurozitate și respect pentru consumator, pentru comunitate și pentru mediu.

*Articol susținut de Premier Restaurants România

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite