Procesul de predare-primire pentru un apartament: la ce trebuie să fii atent
0Generic, procesul de predare-primire este momentul în care clientul face o ultimă vizită pentru a analiza apartamentul recent achiziţionat. În particular, această predare-primire implică mai ales partea tehnică a apartamentului pentru că este principala sursă a unor eventuale probleme ulterioare, spune Alina Necula, head of marketing & sales la dezvoltatorul rezidenţial Adama.
Această predare-primare are loc, de obicei, sub două forme:
- La nivel de vicii aparente, când clientul vine singur în apartament şi constată stareaimobilului la momentul la care îl preia;
- La nivel de eventuale vicii ascunse – clientul vine însoţit de un expert pe anumite probleme în măsură să facă şi verificări tehnice pentru depistarea unor vicii ascunse.
„Dezvoltatorii serioşi, cu renume în piaţă, permit clienţilor să vină însoţiţi de orice tip de specialist (expert în hidroizolaţii, instalaţii, structură de rezistenţă etc.), dar clientul ar trebui să ştie destul de bine cât de specializată este persoana alături de care vine – nu sunt puţine cazurile în care clienţii vin alături de diletanţi care îi furnizează mai mult informaţii eronate sau de mică importanţă”, spune Alina Necula
Citeşte pe wall-street.ro la ce trebuie să fie atent clientul la recepţia apartamentului