Fraţii Pavăl, fondatorii Dedeman, au cumpărat 30% din farmaciile Tei şi Bebe Tei
0
Fraţii Pavăl, fondatorii Dedeman, au cumpărat 30% din farmaciile Tei şi Bebe Tei - grup fondat de Roxana Maftei -, tranzacţie asistată de avocaţi şi consultanţi din cadrul KPMG Legal şi ai biroului local al firmei de avocatură Clifford Chance.
Tranzacţia este în curs de derulare, după semnare fiind necesară îndeplinirea unor condiţii (inclusiv aprobarea Consiliului Concurenţei) până la implementarea efectivă a tranzacţiei, echipele formate din experţii KPMG Legal, KPMG Advisory şi KPMG Tax acordând asistenţă juridică, financiară şi fiscală atât în cadrul procesului de analiză juridică, financiară şi fiscală, cat şi consultanţă juridică şi financiară pe întreg parcursul procesului de redactare, negociere şi semnare a documentelor tranzacţiei şi, mai departe, până la implementarea efectivă a tranzacţiei.
„Ne bucurăm că am fost implicaţi în această tranzacţie atât de inedită şi extrem de interesantă pentru mediul antreprenorial din România, care confirmă potenţialul şi maturitatea companiilor autohtone. Sperăm că vom vedea tot mai multe astfel de tranzacţii, în următorii ani”, spune Nadia Badea. „Spiritul antreprenorial s-a simţit pe tot parcursul colaborării, fiecare parte dovedind o abordare pragmatică şi constructivă pentru obţinerea celui mai bun rezultat pentru ambele părţi”.
Înfiinţată în anul 1992, Farmacia Tei este specializată în vânzarea cu amănuntul a produselor farmaceutice, fiind un etalon în acest domeniu datorită modelului său de business orientat spre client. Politica de produs, consultanţa oferită clienţilor, precum şi extinderea în noi locaţii, au ajutat la poziţionarea brandului Tei pe un nivel ce a permis dezvoltarea uneia din cele mai cunoscute farmacii din România.
Magazinul Bebe Tei a luat naştere în 2011 ca inovaţie a Farmaciei Tei şi operează ca entitate separată din anul 2014. Misiunea pe care a urmat-o Bebe Tei încă de la deschidere a fost să aducă părinţilor un concept original de magazine care să răspundă nevoilor întregii familii, adaptând sortimentele şi oferind o gamă variată de peste 60.000 de produse.