Forbes: Cum îşi face loc Gerovital în ritualul cosmetic al asiaticelor

0
0

Mircea Turdean, directorul Farmec Cluj-Napoca, are ambiții globale pentru compania controlată de familia sa.

Nu-i place să fie în lumina reflectoarelor, dar ar putea vorbi ore în şir despre moştenirea sa. Mircea Turdean - unul dintre cei doi fii ai unuia dintre cei mai longevivi manageri români cu un mandat de 41 de ani, Liviu Turdean - este arhitectul expansiunii companiei de cosmetice Farmec Cluj-Napoca.

Sub conducerea sa, cremele Aslavital şi laptele de faţă Doina (în continuare cel mai bine vândut produs din gama demachiantelor în România, cu o cotă cantitativă de 17,32%) trebuie să cucerească piaţa internaţională a cosmeticelor.

Vezi pe forbes.ro ce avere are familia Turdean şi ce loc ocupă în clasamentul Forbes 500 Miliardari

Cinci ani. Atât şi-a oferit tânărul manager (44 de ani) pentru a atinge performanţa de a vinde 40% din produsele fabricate la Cluj în toată lumea. La sfârşitul primului an, adică în decembrie 2011, compania în care familia sa este acţionar majoritar (cu circa 60% din titluri) va avea o expunere pe piaţa externă de 10%.

Află pe forbes.ro cum va reuşi Mircea Turdean să îşi realizeze targetul şi care sunt atuurile pe care se bazează

Economie


Ultimele știri
Cele mai citite

Partenerii noștri