Articol publicitar

evoMAG - Partenerul ideal pentru afacerea ta

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
evoMAG

Nu e uşor să conduci o afacere în zilele noastre. Sunt multe provocări şi ai nevoie de furnizori de încredere. De fapt, statisticile arată că modul în care lucrezi cu furnizorii este la fel de important că modul în care înţelegi să-ţi asculţi clienţii. Să găseşti un furnizor bun şi de încredere este esenţial pentru afacerea ta.

Dimpotrivă, dacă furnizorul nu demonstrează seriozitate, nu îţi poate oferi termene de plată rezonabile, nu are stocuri suficiente încât să-ţi acopere necesarul de comenzi sau nu-ţi răspunde la timp şi nu-ţi trimite comanda atunci când ai nevoie ori îţi rezolvă foarte greu garanţiile, rezultatele te pot costa. Nu doar că vei avea cheltuieli suplimentare, dar foarte curând se va stabili şi stresul în activitatea pe care o desfăşori.

Dacă ai nevoie de un partener de încredere pentru afacerea ta, evoMAG te poate ajuta. evoMAG are o divizie întreagă alocată pentru corporaţii, instituţii, distribuitori şi producători, afaceri din diverse domenii. Potenţialul evoMAG este uriaş, iar atunci când îţi trebuie un furnizor capabil să-ţi acopere necesarul de comenzi în timp scurt şi să-ţi răspundă prompt la diverse solicitări, poţi spune că ai făcut o alegere bună cu acest magazin.

evoMAG oferă o mulţime de soluţii pentru afacerile din România şi ajută antreprenorii să-şi atingă uşor obiectivele de business. Asta pentru că importanţa furnizorului pe care îl alegi poate face o diferenţă majoră în modul în care te prezinţi clienţilor tăi şi reuşeşti să-ţi onorezi comenzile.

Ce este evoCorporate?

Corporate evoMAG este departamentul responsabil cu vânzările pentru afaceri.Este format din mai mulţi agenţi de vânzări şi profesionişti IT dedicaţi, specializaţi pe comunicarea şi colaborarea cu firmele. În momentul în care o firmă solicită o oferta personalizată pentru mai multe echipamente similare sau diverse, pe termen îndelungat, i se atribuie un Key Account Manager. Astfel, firma respectivă va putea ţine legătura direct cu managerul responsabil. Tot ce ţine de comenzi personalizate, cereri de oferte, livrări de produse, service şi garanţii, se va discuta direct cu Key Account Managerul alocat. În acest mod, comunicarea este mult înlesnită, iar o firma poate şti în orice moment care este stadiul unei comenzi sau al unui produs care se află în service. La rândul său, firma va putea oferi servicii de calitate clienţilor săi: răspunsuri pertinente privitoare la stadiul comenzilor, preţuri mai mici, termene de plată negociate.

De ce să alegi evoMAG Corporate pentru afacerea ta?

- Colaborezi cu o firmă serioasă, cu experienţă şi expertiză

evoMAG activează pe piaţa din România din anul 2005, atunci când IT-ul era foarte departe de ceea ce este azi. Între timp, tehnologia s-a dezvoltat vertiginos, iar evoMAG a crescut de la un magazin mic la un furnizor potent, care poate oferi produse diversificate, preţuri mai mici şi condiţii avantajoase de colaborare pentru firmele din România (IMM-uri, start-up-uri, granturi, instituţii, corporaţii).

- Beneficiezi de termen de plată

Dacă pentru anumite proiecte poţi să faci plata după o perioadă, evoMAG te susţine în acest lucru. Poate că vrei să achiţi facturile imediat ce vinzi marfa pe care ai comandat-o, iar acest lucru este în regulă dacă te poţi încadra în termenul negociat şi înscris pe factură. E dificil azi să găseşti un furnizor pentru echipamente IT, electrice, electronice, servere, reţelistică şi multe alte produse, să obţii termen de plata. Dar, acum poţi încheia un contract de colaborare cu evoMAG pentru a beneficia de această facilitate şi încă multe altele.

- Limita de credit Business2Business

Atunci când o firmă încheie un contract cu evoMAG, aceasta primeşte o linie de credit B2B stabilită special. În limita acestei linii de credit, puteţi cumpăra produsele şi serviciile pe care vi le doriţi. Acest beneficiu este gândit ca o facilitate pentru afacerile din România care pot la rândul lor să câştige mai uşor clienţi şi să fie mai flexibili în livrarea comenzilor şi desfăşurarea activităţii.

- Stocuri mari şi permanente

Aveţi nevoie de 100+ laptopuri la fel pentru o sală IT, de 200+ hard-uri pentru a schimba toate HDD-urile din firmă (sau pentru a le înlocui cu SSD-uri)? Doriţi 30+ trotinete electrice pentru delivery? Oricând doriţi să cumpăraţi mai multe produse din acelaşi fel sau diferite, puteţi avea convingerea că la evoMAG vă putem onora comanda. Lucrul acesta nu este posibil atunci când lucrezi cu furnizori de talie mai mică.

- Livrare gratuită

O altă facilitate pe care o au firmele ce aleg să încheie un parteneriat de colaborare pentru furnizare de bunuri şi servicii cu evoMAG, ţine de livrare. evoMAG asigură livrare gratuită, indiferent de localitatea în care se află afacerea dumneavoastră. Dacă aveţi mai multe sedii de lucru în România, vom putea trimite de fiecare dată comanda necesară direct acolo.

Livrarea se face prin curierat rapid, în timp util pentru că dumneavoastră să intraţi rapid în posesia produselor dorite sau să le oferiţi mai departe, dacă sunteţi vânzător. Atunci când ai siguranţa că marfa se va livra la timp, îţi poţi face planuri mai uşor, nu trebuie să întrerupi pentru multă vreme activitatea sau dacă eşti vânzător, clienţii tăi vor intră rapid în posesia comenzii.

- Facilităţi financiare

evoMAG mai oferă un bonus de 1% din valoarea totală a comenzii sub formă de voucher. Acest beneficiu este valabil pentru partenerii care îndeplinesc un rulaj de 18 000 de lei fără tva. Voucherul oferit se poate folosi pentru achiziţii de produse pe persoană fizică.

- Un furnizor de încredere

Încrederea se referă la calitatea, promptitudinea, receptivitatea, competitivitatea şi inovarea serviciilor, iar evoMAG poate fi un astfel de furnizor pentru orice afacere din România, indiferent de dimensiunile sale. Un furnizor de încredere poate să ofere în mod constant produse şi servicii de înaltă calitate, care să corespundă cu cerinţele cumpărătorului. În plus, un furnizor cu responsabilitate cum este evoMAG îşi va asuma responsabilitatea pentru orice problemă de calitate a produsului şi va face toate cele necesare pentru a rezolva problema rapid.

Din postura de furnizor, evoMAG este orientat către îmbunătăţiri continue şi are un sistem de management al calităţii bine pus la punct. Ştie când să ia iniţiativa şi oferă recomandări şi produse de calitate, de la mai mulţi producători. evoMAG îşi alege la rândul său furnizorii astfel încât produsele listate în magazinul online să fie de bună calitate, fiabile şi sigure.

- Potenţă financiară

Un furnizor potent financiar cum este evoMAG poate oferi liniştea sufletească oricărei firme că nu îşi va înceta activitatea sau că nu îşi va înşela cumpărătorii, dispărând peste noapte, fără să răspundă la mesaje. Nimeni nu vrea să facă afaceri cu furnizori instabili, care ar putea reprezenta un risc pentru activitatea desfăşurată.

Ce echipamente şi produse poţi să cumperi de la evoMAG?

- Echipamente şi infrastructură

Oferim servere şi reţelistică, storage şi power pentru ca afacerea dumneavoastră să nu stea în loc. Comandaţi azi şi în timp foarte scurt puteţi intra în posesia comenzii.

- Software

La evoMAG nu te îndrepţi doar atunci când ai nevoie de echipamente IT sau sisteme de calcul, ci şi soluţii de soft. Pentru programe diverse, licenţe şi legalizare, sisteme soft, aplicaţii şi soluţii de securitate, puteţi consulta oferta evoMAG de pe site sau puteţi să vă înscrieţi în program pentru a comunica direct cu Key Account Managerul.

- Sisteme de calcul

Pentru soluţii tehnice speciale, laptopuri, sisteme personalizate şi alte echipamente portabile, puteţi găsi cele mai bune oferte şi cele mai atractive condiţii de colaborare la evoMAG.

- Sisteme de securitate

Aici vorbim despre sisteme pentru acces control, de camere IP şi senzori, de soluţii de siguranţă şi securitate sau sanitizare hardware.

- Echipamente de printare

Fie că folosiţi direct imprimante, xeroxuri, multifuncţionale, copiatoare, fie că le vindeţi mai departe, un parteneriat cu evoMAG vă poate aduce multiple beneficii. Puteţi achiziţiona soluţii de printare diverse, consumabile, soluţii pay per page, de management şi arhivare.

- Echipamente audio - video

Din această categorie de produse şi servicii, puteţi alege semnalistică, smart office, content management şi soluţii de colaborare.

 evoMAG SICAP pentru licitaţii publice

Din echipa evoMAG SICAP fac parte profesioniştii deschişi colaborărilor pe partea de achiziţii din platforma publică online. Pentru ofertare sau publicare produse din platforma evoMAG, solicitantul trebuie doar să contacteze telefonic departamentul pentru SICAP sau sa solicite acest lucru pe adresa de email sicap@evomag.ro.

La fel ca şi în cazul organizaţiilor private, serviciile dedicate clienţilor SICAP vin la pachet cu o serie de avantaje:

- puteţi beneficia de plată la termen, prin OP. Plata se poate face prin trezorerie sau prin bancă.

- se poate acorda termen de plată la cerere, până la 30 de zile din momentul emiterii facturii

- produsele din comandă se vor livra gratuit (cu singura condiţia ca valoarea comenzii să fie peste 399 lei). Dacă doriţi să plasaţi o comandă mai mică de 399 lei prin SICAP şi vreţi ca taxa pentru curier să fie adăugată în preţul produsului, acest lucru se poate rezolva la cerere.

- după trimiterea solicitării, veţi primi răspuns în cel mult 24 de ore, aşa încât nu veţi pierde deloc timp.

- veţi beneficia, de asemenea, de prioritate în rezolvarea eventualelor garanţii şi probleme de service.

evoMAG pentru granturi IMM

În prezent, Ministerul Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri, alături de Ministerul Fondurilor Europene face demersuri pentru alocarea de fonduri către societăţile IMM. Pentru că evoMAG a primit mai multe solicitări în acest sens, a conturat o politică şi o procedură specială de colaborare pentru granturi IMM, cu oferte personalizate, special croite pe nevoile fiecărei afaceri.

O echipă întreagă de consilieri este gata să ajute firmele care vor să cumpere tehnică de calcul prin fonduri de tip granturi IMM. Ofertele se vor aplica pentru microgranturi din fonduri externe nerambursabile, granturi de capital de lucru şi granturi de investiţii.

Toate celelalte beneficii notate mai sus pentru colaborările cu clienţii B2B sunt valabile şi pentru clienţii care vor să comande echipamente şi produse de la evoMAG prin granturi IMM: agent de vânzări dedicat, un serviciu gratuit pentru montarea componentelor, răspuns rapid în cel mult 24 de ore, rezolvarea garanţiilor cu prioritate, oferte speciale pentru angajaţii companiilor şi livrare gratuită a comenzilor, în Bucureşti, dar şi în alte oraşe din România.

 evoMAG funcţionează pentru orice afacere

Indiferent de domeniul în care activaţi, cu siguranţă puteţi beneficia de avantajele colaborării cu evoMAG. Vă putem ajuta să obţineţi rapid, uşor şi la preţuri avantajoase echipamente IT, electronice şi electrice, o gamă foarte variată de produse.

Clienţii noştri sunt din toate segmentele de lucru: producători şi distribuitori de hrană, primării, consilii şi autorităţi locale, instituţii educaţionale, firme din industria auto (maşini, logistică, energie, producţie), bănci şi finanţe, media şi PR (agenţii de presă, radio şi TV, agenţii presă scrisă), firme din industria pharma şi sănătate (farmacii, spitale, clinici private). 

De ce recomandă clienţii corporate evoMAG?

evoMAG nu este doar magazin online. Există şi sedii de sine stătătoare în Bucureşti, un showroom, unde poţi merge să vezi produsele direct şi să-ţi ridici comanda, fără să mai fie nevoie să aştepţi curierul.

evoMAG este un furnizor care pune preţ pe valoare. Merită să alegi un furnizor inovator care poate veni cu recomandări şi sfaturi excelente şi care poate furniza produse variate şi de calitate. În cele din urmă, calitatea furnizorului ales se va reflecta direct asupra afacerii.

Având o relaţie de succes cu furnizorul, reciproc avantajoasă, vă puteţi asigura că afacerea dumneavoastră are un avantaj competitiv de lungă durata. Mediul de afaceri este deseori caracterizat de complexitate, volatilitate şi incertitudine.

Prin urmare, este crucial să găsiţi un furnizor cât mai flexibil şi dispus să răspundă la provocări şi schimbări, iar evoMAG poate fi acest partener de încredere.

Dacă doriţi să deveniţi client evoMAG Corporate şi să beneficiaţi de toate facilităţile de mai sus, este suficient sa completati formularul https://corporate.evomag.ro/#contact si un reprezentat o sa va contacteze in scurt timp.

De asemenea mai puteti contacta departamentul Corporate la urmatoarea adresa: corporate@evomag.ro.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite