De la mop la CEO. Povestea de succes a șefului unui mare lanț de hipermarketuri din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Marco Hoessl, care în prezent este șeful unui lanț de hipermarketuri, a intrat în sectorul comerțului cu amănuntul în urmă cu peste zece ani. Începutul a fost greu, acesta dând cu mopul într-un magazin Lidl din Germania, însă acesta a muncit 15 ore pe zi, șase zile din șapte, pentru a ajunge și CEO al al Kaufland România și Republica Moldova, conform Ziarul Românesc. 

Marco Hoessl
Marco Hoessl dădea în urmă cu 15 ani cu mopul într-un Lidl din Germania. Foto Captură video YouTube

Sunt un om simplu, care muncește mult – poate prea mult, se bucură de familie, face sport pentru că îi place mâncarea românească, şi meditează”, a declarat Marco Hoessl, care CEO Kaufland România şi Republica Moldova. 

De asemenea, el a afirmat că nu își aduce aminte ce își dorea atunci când era copil să se facă când va fi mare: „Nici nu cred este important ce ai vrut să devii, ci mai degrabă cine ai devenit”. 

În schimb, el susține că a vrut dintotdeauna să trăiască într-o lume în care oamenii sunt cinstiți. În plus, Hoessl a precizat că el consideră că nu există lideri care se aseamănă, menționând că el se ghidează „după cele cinci niveluri de leadership. Adică atunci când oamenii te urmează pentru că aşa vor, nu pentru că aşa trebuie. Când ai respect faţă de oameni, eşti devotat, modest, ai şi rezultate de la echipă”, a afirmat el. 

Bărbatul a afirmat că a ajuns în sectorul comerțului cu amănuntul în urmă cu zece ani și jumătate dintr-o întâmplare. Pe când avea 30 de ani, acesta activa în managementul pe zona de asistență medicală și spune că aproximativ zilnic erau vești mai puțin bune. 

Aşa că am văzut într-o zi, într-un ziar, un anunţ de angajare la Lidl (n. red în Germania)”, a povestit el. 

Acestea fiind spuse, bărbatul a hotărât să aplice pentru acel post. A început prin a da cu mopul și lucra 15 ore pe zi, șase zile din șapte. „Faptul că am început de jos este un atu extrem de important inclusiv azi. Mă ajută să rezonez cu fiecare coleg. Ştiu pe pielea mea cât de grea este munca unui lucrător comercial şi asta mă motivează să încerc să le uşurez fiecare zi la serviciu”, a ținut să precizeze bărbatul. 

În cele din urmă, în anul 2014, a intrat în echipa Kaufland și a fost numit liderul magazinelor Kaufland. Mai mult decât atât, acesta este și CEO al Kaufland Republica Moldova. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite