Creşteri record de vânzări înainte de Paşte, înregistrate de una dintre cele mai vechi companii româneşti

0
Publicat:
Ultima actualizare:
produse curatenie

Creşteri record de vânzări înainte de Paşte au fost înregistrate de una dintre cele mai cunoscute companii româneşti, cu o tradiţie de peste 130 de ani pe piaţa cosmeticelor.

În 2020, vânzările produselor de curăţenie din gama Nufăr au înregistrat un avans de 38%, iar cele din gama Triumf au avut o creştere de 23% comparativ cu 2019.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice cu o vechime de poeste 130 de ani, înregistrează în perioada premergătoare sărbătorilor de Paşte şi Crăciun o dublare a vânzărilor faţă de restul anului. Cele mai căutate produse de curăţenie de către consumatorii români aflate în portofoliul companiei sunt Nufăr Detartrant Clasic (lider de piaţă), Nufăr Scos Pete,  Nufăr Baie,  Nufăr Verde Geamuri, iar din gama Triumf cele mai vândute produse sunt Triumf Degresant Forte şi Triumf Cuptoare.

„Anul trecut a fost unul atipic din cauza pandemiei, care a impulsionat creşterea semnificativă a vânzărilor de produse de îngrijire a locuinţei, în special cele destinate anumitor tipuri de suprafeţe. În schimb, am constatat că sezonalitatea datorată obiceiurilor de consum s-a menţinut. Şi în 2020, cele mai mari vânzări au fost în perioada sărbătorilor de primăvară şi în toamnă, începând cu lunile octombrie şi noiembrie. Ne aşteptăm ca această tendinţă ascendentă să continue şi anul acesta, în condiţiile în care oamenii sunt mai preocupaţi de igiena locuinţei”, a declarat Aura Carabiber, manager de produs Farmec.

Gama Nufăr, dedicată curăţeniei întregii case - care cuprinde dezinfectanţi de suprafeţe, dar şi gama de produse care respectă mediul, Nufăr Verde - a înregistrat în 2020 un avans de 38% al vânzărilor, comparativ cu anul precedent. Totodată, gama de produse de curăţenie pentru bucătărie, Triumf, a avut anul trecut o creştere de 23% comparativ cu 2019. 

Un avans mai mare au înregistrat produsele în ambalaje voluminoase, în special produsele destinate consumurilor colective, achiziţionate de instituţii şi companii, care sunt utilizate mai des la curăţarea şi igienizarea suprafeţelor din cauza pandemiei.

Atât produsele Nufăr, cât şi Triumf au consemnat în 2020 un avans mai mare decât media pieţei de produse de îngrijire a locuinţei, care a crescut cu 18,3% în valoare, conform firmei de cercetare de piaţă Nielsen, în special ca urmare a vânzărilor de dezinfectanţi pentru suprafeţe.

Farmec continuă să inoveze şi să lanseze în permanenţă noi produse pentru a răspunde nevoilor din ce în ce mai complexe ale consumatorilor români. În 2020, compania şi-a îmbogăţit gama de produse de curăţenie cu dezinfectanţi de suprafeţe de tip biocid, iar anul acesta compania a decis să lanseze produse degresante sub formă de spumă, care uşurează foarte mult munca de curăţare a locuinţei.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite