Cesarom, investiție de un milion de lei într-un nou showroom în București

0
0
Publicat:

Lasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului Cesarom și unicul producător local de plăci ceramice, a inaugurat joi un nou showroom de gresie și faianță în Bucureşti, după o investiție de un milion de lei. 

Cesarom deschide un nou showroom în București, Foto: Shutterstock
Cesarom deschide un nou showroom în București, Foto: Shutterstock

Deschiderea noului spațiu de expunere din Capitală coincide cu aniversarea a 60 de ani de existență a brandului pe piața românească.

De-a lungul istoriei sale de 60 de ani, CESAROM a fost întotdeauna un deschizător de drumuri în domeniul plăcilor ceramice. Întrucât cerințele clienților se schimbă continuu, odată cu noile tendințe ale pieței, venim în întâmpinarea lor cu cele mai inovatoare soluții și servicii, iar showroomul din București este un exemplu concret în acest sens. În cadrul acestuia oferim clienților soluții complete, adaptate în cele mai mici detalii nevoilor și stilului oricărui spațiu pe care aceștia doresc să-l amenajeze”, a declarat Petrișor Grindeanu, Director General al Lasselsberger Ceramics România.

În plus, showroomul Cesarom propune clienților un concept unic, MIX&MATCH, ce presupune mixarea plăcilor din colecții diferite, având la dispoziție consultanță personalizată oferită de specialiști.

Pentru anul în curs, compania are în plan o creștere în linie cu dezvoltarea organică, vizând un plus de 12% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2021.

În 2022, Lasselsberger Ceramics România a continuat implementarea investițiilor în valoare de peste 2 milioane de euro, direcționate către dezvoltarea unei linii de rectificare a gresiei și faianței și lansarea de noi game de produse utilizând această tehnologie. Un alt obiectiv a fost deschiderea noului showroom Cesarom din Capitală, inaugurat la începutul lunii octombrie.

Totodată, în urma investițiilor în fabrica de la Cluj-Napoca, Cesarom a lansat in 2022 peste 150 de plăci ceramice de gresie și faianță.

Tot în 2022, compania a lansat ARdesigner, o aplicație web bazată pe tehnologia realității augmentate, care funcționează pe conceptul unei „cabine de probă” virtuale, unde utilizatorii au posibilitatea de a vizualiza gresia și faianța CESAROM în propria încăpere.

Aplicația se adresează atât persoanelor care renovează sau finisează un apartament sau o casă, dar și proiectelor rezidențiale sau comerciale. În plus, retailerii parteneri CESAROM pot beneficia de avantajele ARdesigner, întrucât clienții acestora pot scana codul QR ARdesigner care conduce utilizatorul direct în aplicație.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite