Ce valoare în euro au cele mai mari 50 de branduri româneşti şi ce spun ele despre economia locală

0
Publicat:
Ultima actualizare:
new

Un top 50 al celor mai valoroase branduri locale şi o întrebare despre toate: ce spun ele despre economia româ­nească şi consumatorul autohton de publicitate?

Găselniţa îndrăzneaţă a anilor ’30, televizorul, îţi mănâncă astăzi, în medie, cinci ore din timp. Zilnic. Şi tot astăzi, mare parte din publicitatea care rulează pe ecrane transmite mesaje subliminale. Adică îţi intră în minte fără ca măcar să le conştientizezi. Iar de aici şi până la decizia de a cumpăra un anumit brand nu mai este decât un pas. În fapt, marile companii investesc anual zeci de milioa­ne de euro pentru a creşte forţa brandurilor pe care le produc. Se întâmplă peste tot în lume. Se întâmplă şi în România. O demonstrează cele mai valoroase 50 de branduri româneşti, incluse în clasamentul Brand Finance România 50, 2018, pu­blicat în urmă cu câteva luni.

Citiţi continuarea articolului pe www.newmoney.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite