Ce valoare în euro au cele mai mari 50 de branduri româneşti şi ce spun ele despre economia locală
0Un top 50 al celor mai valoroase branduri locale şi o întrebare despre toate: ce spun ele despre economia românească şi consumatorul autohton de publicitate?
Găselniţa îndrăzneaţă a anilor ’30, televizorul, îţi mănâncă astăzi, în medie, cinci ore din timp. Zilnic. Şi tot astăzi, mare parte din publicitatea care rulează pe ecrane transmite mesaje subliminale. Adică îţi intră în minte fără ca măcar să le conştientizezi. Iar de aici şi până la decizia de a cumpăra un anumit brand nu mai este decât un pas. În fapt, marile companii investesc anual zeci de milioane de euro pentru a creşte forţa brandurilor pe care le produc. Se întâmplă peste tot în lume. Se întâmplă şi în România. O demonstrează cele mai valoroase 50 de branduri româneşti, incluse în clasamentul Brand Finance România 50, 2018, publicat în urmă cu câteva luni.