Care sunt cele mai bune companii aeriene din lume în 2024. Care au cele mai puține anulări și întârzieri
0Blocajul informatic de vineri, care a afectat peste 1.000 de zboruri la nivel global, ne-a determinat să căutăm care sunt cele mai sigure companii aeriene din lume, premiate pentru cele mai puține anulări și întârzieri.

Considerate pe scară largă drept „Oscarurile industriei aviatice”, World Airline Awards au început în 1999 și rămân total independente și imparțiale cu toate costurile sondajului clienților și evenimentul de premii plătite de organizatori, Skytrax.
Sondajul online a fost efectuat în rândul a circa 21 de milioane de clienți din peste 100 de naționalități, în perioada septembrie 2023 până în mai 2024, și se referă la serviciile oferite de circa 350 de companii aeriene.
Qatar Airways a fost catalogată drept cea mai bună companie aeriană din lume.
Comentând realizările Qatar Airways , ingr. Badr Mohammed Al-Meer, director executiv al Qatar Airways Group , a declarat: „Acesta este un moment mândru pentru Qatar Airways și este onoarea mea să împărtășesc acest premiu colegilor mei harnici. Acest premiu este o mărturie a devotamentului nostru necruțător de a oferi servicii și inovație de neegalat. Așteptăm cu nerăbdare mai multe victorii în viitor”.
Pe lângă faptul că a fost desemnată cea mai bună companie aeriană din lume în 2024, Qatar Airways a câștigat și premiile de top pentru cea mai bună clasă Business din lume, cea mai bună clasă Business Lounge din lume și cea mai bună companie aeriană din Orientul Mijlociu.
Singapore Airlines s-a clasat pe locul 2
Câștigătoarea premiilor din 2023, Singapore Airlines, a fost clasată pe locul 2 în lume pentru 2024, cu Emirates pe locul al treilea, ANA All Nippon Airways pe locul patru și Cathay Pacific pe locul cinci, dintre cele peste 350 de companii aeriene incluse în sondaj. rezultate.
Singapore Airlines a câștigat distincția pentru cel mai bun personal de cabină din lume și pentru suitele lor de primă clasă, care continuă să domine prin câștigarea premiului pentru cea mai bună clasă de primă clasă din lume . Într-una dintre cele mai competitive regiuni globale pentru standardele de servicii ale companiilor aeriene, Singapore Airlines a primit, de asemenea, premiul pentru cea mai bună companie aeriană din Asia .
ANA All Nippon Airways atinge locul 4 în clasamentul global, repetând succesele anterioare prin câștigarea premiului pentru Cele mai bune servicii aeroportuare din lume. ANA a câștigat și premiul pentru Cel mai bun serviciu de personal al companiei aeriene din Asia.
Saudia câștigă premiul 2024 ca cea mai modernizată companie aeriană din lume, înaintea STARLUX Airlines pe locul 2 și PLAY pe locul 3. Acest premiu reflectă îmbunătățirea calității unei companii aeriene în întregul program de premii, evaluând modificarea ratingului global al fiecărei companii aeriene și performanța acestora în diferite categorii de premii.
AirAsia a fost câștigătoarea repetată a premiului pentru cea mai bună companie aeriană low-cost din lume , titlu pe care l-a câștigat în fiecare an din 2010. Scoot a primit un premiu de top ca cea mai bună companie aeriană low-cost pe distanță lungă din lume .
Compania aeriană spaniolă, Volotea, a primit premiul drept cea mai bună companie aeriană low-cost din Europa , o mare realizare pentru o piață atât de competitivă a companiilor aeriene cu costuri reduse. Transavia Franța s-a clasat pe locul 2 în Europa, iar Vueling pe locul trei.
Premiul pentru cea mai prietenoasă companie aeriană din lume a fost câștigat de British Airways . Acest premiu acoperă multe aspecte ale experienței, inclusiv politicile privind locurile pentru familie, facilitățile de check-in în familie, îmbarcare prioritară, mese pentru copii, facilități pentru copii / jucării / pachete de activități, divertisment la bord specific copiilor, bagaje pentru copii și politici pentru pătuț / cărucior și standardele de asistență din partea personalului de la sol și a echipajului de cabină în timpul experienței de călătorie în familie.
Plaza Premium a primit premiul ca cel mai bun operator independent de lounge-uri aeroportuare din lume , iar Plaza Premium Lounge de pe aeroportul Fiumicino din Roma ocupă primul loc în 2024.
Cathay Pacific a primit premiul pentru cea mai bună clasă economică din lume , iar Japan Airlines câștigând premiul pentru cea mai bună clasă economică premium din lume.
Premiile pentru cele mai bune companii aeriene regionale sunt pentru companiile aeriene cu servicii complete care operează în principal zboruri interne și/sau internaționale de până la aprox. 6 ore. În fruntea ratingurilor globale, în calitate de cea mai bună companie aeriană regională din lume, este câștigătorul repetat Bangkok Airways și, pentru al optulea an consecutiv, sa dovedit a fi un adevărat favorit al clienților.
În regiunea India / Asia de Sud, Vistara domnește suprem și a fost din nou desemnată câștigătoarea premiului pentru cea mai bună companie aeriană din India / Asia de Sud , pe lângă cel mai bun serviciu de personal al companiei aeriene din regiune.
Fiji Airways a obținut pentru a doua oară cea mai bună companie aeriană din Australia/Pacific și a câștigat, de asemenea, premiul pentru cel mai bun serviciu de personal al companiei aeriene din Australia/Pacific .
În America de Nord, Delta Air Lines a primit premiile drept cea mai bună companie aeriană din America de Nord , adunând și premiul de top pentru cel mai bun serviciu de personal al companiei aeriene pentru regiune.
Allegiant Air a primit premiul pentru cea mai bună companie aeriană low-cost din America de Nord pentru prima dată, pe o piață LCC foarte competitivă.
Air Transat a fost desemnată cea mai bună companie aeriană de agrement din lume, un premiu pe care compania aeriană canadiană l-a câștigat în cinci ocazii anterioare.
Ethiopian Airlines a câștigat premiul pentru cea mai bună companie aeriană din Africa pentru al șaselea an consecutiv, Turkish Airlines a fost cea mai bună companie aeriană din Europa , Hainan Airlines a fost desemnată cea mai bună companie aeriană din China , iar airBaltic a câștigat premiul ca cea mai bună companie aeriană din Europa de Est .
Turkish Airlines a fost, de asemenea, recunoscută pentru standardele sale foarte înalte de catering cu premiul pentru cea mai bună clasă de afaceri .
Air France a fost un câștigător multiplu în 2024, cu trei premii pentru cel mai bun catering din lume de primă clasă , cel mai bun loc de luat masa la prima clasă (CDG) și cea mai bună companie aeriană din Europa de Vest .
Star Alliance a adunat premiul ca fiind cea mai bună alianță aeriană din lume și a câștigat, de asemenea, premiul pentru cel mai bun salon al alianței aeriene pentru noul său lounge din Paris CDG Airport.
Cele mai bune 20 companii aeriene din lume în 2024
Qatar Airways
Singapore Airlines
Emiratele
ANA All Nippon Airways
Cathay Pacific Airways
Japan Airlines
companii aeriene turcești
EVA Air
Air France
Swiss International Air Lines
Korean Air
Hainan Airlines
căile aeriene britanice
Fiji Airways
Iberia
Vistara
Virgin Atlantic
Lufthansa
Etihad Airways
Companiile aeriene saudite
Cel mai bun personal de cabină din lume în 2024
Singapore Airlines
ANA All Nippon Airways
Garuda Indonezia
EVA Air
Cathay Pacific Airways
Hainan Airlines
Japan Airlines
Thai Airways
Qatar Airways
Malaysia Airlines
Cele mai curate companii aeriene din lume în 2024
Cathay Pacific Airways
ANA All Nippon Airways
EVA Air
Qatar Airways
Singapore Airlines
Asiana Airlines
Hainan Airlines
Japan Airlines
China Airlines
Korean Air
Cele mai bune saloane independente de aeroport din lume în 2024
Plaza Premium – FCO
America Express Centurion – JFK
Pearl Lounge – BAH
Sapphire Lounge de The Club – LGA
Plaza Premium – DXB
Cele mai bune companii aeriene de agrement din lume în 2024
Air Transat
SunExpress
TUI Airways
Companiile aeriene Condor
TUIfly
Cele mai bune companii aeriene low-cost pe distanțe lungi din lume în 2024
Scoot
Jetstar Airways
Norse Atlantic Airways
Air Canada rouge
ZIPAIR
Au fost acordate o serie de premii pentru cel mai bun serviciu de personal al companiei aeriene, acestea fiind premii importante care recunosc standardele combinate de servicii ale personalului companiei aeriene atât în aeroport, cât și în experiența la bord. Iberia a fost câștigătoarea celui mai bun serviciu de personal al companiei aeriene din Europa , Kenya Airways a câștigat cel mai bun serviciu de personal al companiei aeriene din Africa , iar Oman Air a triumfat prin câștigarea premiului pentru cel mai bun serviciu de personal al companiei aeriene în regiunea Orientului Mijlociu .
World Airline Awards acoperă toate tipurile de clase de călătorie, cu un premiu general Best by Cabin, Cele mai bune locuri cu Cabin, Cele mai bune saloane și Cel mai bun catering la bord cu cabină.
Câștigătorii generali ai acestor premii sunt:
- Cea mai bună companie aeriană de primă clasă din lume: Singapore Airlines
- Cea mai bună companie aeriană de clasă business din lume: Qatar Airways
- Cea mai bună companie aeriană de clasă economică premium din lume: Japan Airlines
- Cea mai bună companie aeriană de clasă economică din lume: Cathay Pacific Airways