Black Friday, cel mai mediatizat eveniment al ultimei săptămâni
0
Black Friday, ziua în care retailerii oferă clienţilor reduceri de până la 90% pentru produsele electrocasnice şi nu numai, a fost săptămâna trecută cel mai mediatizat eveniment pe toate canalele de mediatizare. Black Friday a apărut vineri de aproape 2.300 de ori în mediul online.
Black Friday a acaparat şi reţelele sociale – a fost menţionat vineri de 573 de ori pe Facebook şi de 156 de ori pe Twiter, potrivit datelor mediaTRUST.
Într-un top al site-urilor care au mediatizat cel mai mult Black Friday, care nu include şi site-urile agregatoare, realitatea.net ocupă primul loc, cu 82 de materiale, urmat de gândul.info, cu 42 de materiale, respectiv incomemagazine.ro – 40 de materiale.
Următoarele poziţii în totul site-urilor care au mediatizat „Vinerea Neagră” sunt ocupate de zf.ro şi de adevarul.ro.
Retailerul cu cele mai multe apariţii pe canalele de comunicare (internet, presă scrisă şi radio) a fost săptămâna trecută eMAG. Numele retailerului a apărut, în intervalul 19-25 noiembrie, de 2.172 de ori pe internet, de 56 de ori la TV şi de două ori la radio.
Următorii retaileri, în funcţie de numărul de apariţii în media sunt Flanco, Altex şi Domo. Toţi reiatlerii au înregistrat un vârf de „audienţă” vineri.