Articol publicitar

„Dăruieşte cât poţi, ia cât ai nevoie“ – când un experiment la metrou depăşeşte un scenariu de film

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
advert

Un panou plin cu bani... Nu este un lucru pe care îl poţi vedea în fiecare zi. Dar s-a întâmplat zilele trecute în Bucureşti, la staţia de metrou Piaţa Victoriei: un panou plin cu bani, deasupra căruia scria „Dăruieşte cât poţi, ia cât ai nevoie“ – un experiment social realizat de Ferratum Money şi Flick Domnul Rimă.

„Vreau să vedem cât de oameni suntem noi, românii”, spunea Flick la începutul acestei campanii.

Călătorii din acea dimineaţă au prins repede idea, iar cei mai multi dintre ei au ales să dăruiască bani pentru cei ce aveau mai multă nevoie în acel moment. Au sosit cupluri de îndrăgostiţi, profesori, elevi, chiar şi mămici alături de copii, iar fiecare a decis să se alăture acestei campanii ataşând diferite bancnote pe panoul Ferratum Money.

O doamnă cu o pensie de numai 600 de lei a insistat să dăruiască bani pentru cei ce au nevoie.

„Cât de tare! O doamna care lucrează în curăţenie, n-a venit să facă curăţenie pe panoul acesta, a venit -pur şi simplu- şi a pus 5 lei. Cât de tare!” - a fost reacţia plină de uimire a lui Flick.

Indiferent de suma dăruită, toţi cei ce au luat parte la acest experiment erau plini de zâmbete şi bucuroşi că pot ajuta pe cineva.

„Să vă zic ce am constatat, foarte mulţi doar au donat.” – Flick Domnul Rima.

La urma urmei, toată lumea are zile rele şi zile bune. Uneori avem nevoie de o mâna de ajutor şi uneori putem fi noi cei ce oferă acea mâna de ajutor. În cele 3 ore petrecute la metrou, zeci de oameni s-au oprit la panoul Ferratum Money. Majoritatea a ales să dăruiască bani.

Românii ştiu în continuare să fie oameni şi să dăruiască.

 „Video-ul realizat la metrou poate părea o parte a unei noi campanii publicitare sau a unei tehnici de marketing, însă scopul principal a fost să scoată în evidenţă generozitatea şi compasiunea oamenilor. Astfel am vrea să îi mulţumim lui Flick şi oamenilor cu iniţiativă pentru implicarea în această frumoasă campanie”, spun cei de la Ferratum Money.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite