Afacerile producătorului de cosmetice Farmec au crescut cu 10% în primul semestru

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Afacerile producătorului român de cosmetice Farmec au crescut în primul semestru cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 82,66 milioane de lei (18,6 milioane de euro), susţinute de extinderea portofoliului de produse şi de dezvoltarea vânzărilor online.

„Extinderea portofoliului de produse, creşterea vânzarilor online, precum şi modul în care am răspuns unor noi oportunităţi de business, ne-au ajutat să ne reconfirmăm poziţia de lider pe unele segmente din piaţa românească de cosmetic“, a declarat, într-un comunicat, Mircea Turdean, directorul general al Farmec.

Vânzările din prima jumătate a anului au fost impulsionate de lansarea unor noi game de produse, dar şi de extinderea altora, deja existente în portofoliul companiei. Tot în primele şase luni ale anului, partenerii externi ai Farmec au inaugurat două noi magazine de brand, unul în Grecia, la Alexandroupoli, un oraş turistic aflat în nord-estul ţării, şi celălalt în Franţa, la Menton, una dintre cele mai cunoscute staţiuni de pe Coasta de Azur.

Pe lângă cele două centre, mai există patru magazine partenere de brand în afara ţării - la Sharjah (Emiratele Unite Arabe), Budapesta (Ungaria), precum şi la Salonic şi Katerini (Grecia). În România, Farmec deţine şase magazine proprii, la Cluj-Napoca, Arad, Timişoara şi Târgu-Mureş.

Pentru partea a doua a anului, compania îşi propune menţinerea aceluiaşi trend de creştere a vânzărilor obţinut în primul semestru, îmbogăţirea portofoliului de produse, identificarea unor noi parteneriate viabile, precum şi continuarea investiţiilor strategice în cercetare şi inovaţie.

Anul trecut, Farmec Cluj-Napoca a încheiat cu o cifră de afaceri de 152 milioane lei (34 milioane euro), în creştere cu peste 10% faţă de valoarea din 2013, după investiţii în modernizarea liniilor de producţie şi extinderea portofoliului de produse.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite