Util: Deschiderea unui magazin online, în 11 paşi „simpli“, sau cât de puţin este încurajat eCommerce-ul în ţară

Util: Deschiderea unui magazin online, în 11 paşi „simpli“, sau cât de puţin este încurajat eCommerce-ul în ţară

Recent, am fost chemat de compania de contabilitate să semnez un teanc impresionant de acte, foi şi hârtiuţe, pentru înfiinţarea firmei. După o lună de alergătura, căutat vecini, printat nenumărate foi şi distrus ceva nervi, mă apropii de ultimii paşi în acest proces criticat de extrem de mulţi antreprenori din ţară – birocraţia din spatele constituirii unei firme. Astăzi, despre zona eCommerce.

 „Ştiu, ştiu…o mulţime de foi, asta este…”, se scuză, parcă, contabilă, de parcă ar fi vina ei că sistemul din România este vetust, dificil şi destul de costisitor. 
  
 Florinel Ioan Chiş este director executiv la Asociaţia Română a Magazinelor Online (ARMO) şi, anterior, a fost antreprenor cu mai multe magazine online la activ. Totodată, are o experienţă vastă de consultanţă asupra magazinelor online în Marea Britanie, astfel încât este la curent atât cu ce se întâmplă în România, cât şi cum ar trebui să se întâmple.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: