audiente tv - ultimele știri
Primul meci din drumul spre EURO 2024 al Naţionalei a fost lider de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public.
Premiera reality-show-ului de la Antena 1 a fost la concurență cu o ediție specială a competiției de la Pro TV.
Postul TVR 1 a fost lider incontestabil de adiență duminică seara, cu finala Mondialului din Qatar. Partida Argentina-Franța va fi redifuzată în această seară.
Izolarea cauzată de pandemia de coronavirus are efecte benefice pentru televiziuni, ale căror audienţe cresc considerabil, după câţiva ani de scădere continuă.
Milioane de români au urmărit sâmbătă seara, 21 martie, din faţa televizoarelor, anunţul făcut de ministrul de interne Marcel Vela şi de către secretarul de stat Raed Arafat în legătură cu noile măsuri luate de autorităţi privind pandemia de coronavi...
Talk-show-urile difuzate de România TV au fost vizionate cu interes de români, postul de ştiri având cele mai urmărite emisiuni de dezbatere, luna trecută.
Noile grile „de primăvară“ au adus audienţe notabile posturilor de televiziune generaliste, Antena 1 înregistrând cifre în creştere faţă de luna ianuarie şi revenind în faţa Kanal D.
Dan Negru a avut o reacţie surprinzătoare după succesul obţinut cu cel de-al 20-lea program de revelion prezentat la Antena 1. Milioane de români şi-au petrecut noaptea dintre ani în faţa televizoarelor, urmărind „Revelionul Starurilor 2020“.
Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 20-lea an consecutiv, a fost lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public, înregistrând record de audienţă la nivelul cotei de piaţă, pe publicul tânăr.
Programele de ştiri au atras mulţi telespectatori în luna noiembrie, când alegerile prezidenţiale au marcat spaţiul public. Au fost creşteri vizibile, comparativ cu octombrie, atât pentru Pro TV şi Antena 1, cât şi pentru Digi 24, România TV sau Kana...
O emisiune a postului de televiziune Pro TV a fost cea mai urmărită din România, în luna noiembrie, pe toate segmentele de public.
Consumul TV a fost duminică, 24 noiembrie, în ziua celui de-al doilea tur de alegeri prezidenţiale, mai mare faţă de primul tur. România TV a fost postul de ştiri care a condus audienţele la oraşe şi la nivel naţional, urmat îndeaproape de Antena 3.
România TV a dat, în luna august, cele mai urmărite emisiuni de tip talk show în topul audienţelor din luna august. Şi Antena 3 a avut numeroase producţii în top 20. După media audienţelor pe zi, tot România TV a fost surpriza clasamentului.
România TV şi Antena 3 au dominat clasamentul audienţelor emisiunilor de tip talk-show din luna iulie, potrivit Pagina de Media.
În luna iulie, cei mai mulţi dintre români au ales să se informeze privind jurnalele de ştiri difuzate de Pro TV şi România TV, potrivit Pagina de Media.
Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru (47 de ani) pentru al 19-lea an consecutiv, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public.
Emisiunea Laviniei Şandru, „Faţa nevăzută a lumii“, de la TVR, a înregistrat cea mai slabă audienţă a sezonului în ultima ediţie, din 8 decembrie, în care l-a avut invitat pe Ionuţ Cristache, realizatorul principalului talk show al postului public.
Tema referendumului de revizuire a Constituţiei pe tema familiei, din ziua de 7 octombrie, nu a reuşit să adune în faţa micilor ecrane un public tânăr numeros. Staţiile de ştiri au fost depăşite de Antena 1, care a difuzat show-ul „Insula iubirii“.
O emisiune de la Kanal D a plasat postul turcesc pe primul loc în topul emisiunilor de divertisment din luna iulie, cu peste 1 milion de telespectatori.
Dacă înainte serialul de comedie „Las Fierbinţi“, difuzat de ProTV, câştiga detaşat lupta pentru primul loc în preferinţele telespectatorilor, în luna iunie a avut un adversar pe măsură.
Antena 1 a fost pe primul loc pe toate cele trei targeturi de audienţă cu emisiunea „Chefi la cuţite“, după încheierea „Exatlon“, de la Kanal D.
România TV şi Antena 3 îşi dispută topul celor mai vizionate talk-show-uri şi în luna februarie. Potrivit Pagina de Media, audienţele celor două posturi au scăzut faţă de luna precedentă şi, în continuare, emisiunile de acest tip nu reuşesc să atragă...
Show-uri precum „Românii au talent“, „Mă însoară mama“, „Ferma vedetelor“, „iUmor“ şi „Asia Express“ au debutat în luna februarie, iar schimbările care au marcat grilele de primăvară ale posturilor TV s-au simţit şi în audienţele generale.
Potrivit unei analize de prime-time realizată de Pagina de Media, românii urmăresc seara, în mare parte, două posturi de televiziune care difuzează în intervalul orar 19.00-23.00 show-uri de divertisment.
Trei posturi de televiziune au acaparat cea mai mare parte a audienţei TV, în luna ianuarie, însumând aproximativ jumătate din întreaga audienţă TV din România.
România TV şi Antena 3 au fost cele mai urmărite canale de ştiri sâmbătă seară, când zeci de mii de români au ieşit în stradă pentru a protesta faţă de modul în care ţara este guvernată.
Din cauza avertismentelor meteorologice severe care au băgat spaima în români, mai multe şcoli, instituţii şi companii şi-au închis porţile mai devreme, iar străzile au rămas pustii în jurul orei 19.00, ceea ce înseamnă că mai mulţi români au stat în...
Luni a fost ziua în care pe micile ecrane au revenit cu noi sezoane emisiunile de zi ale principalelor posturi generaliste. După prima confruntare în grilele de toamnă, Pro TV a ieşit învingător atât la media pe zi, cât şi în prime-time.
Pro TV rămâne cel mai urmărit post în luna iulie, înregistrând şi o uşoară creştere, în timp ce Kanal D pierde telespectatori în prime-time, dar reuşeşte să-şi păstreze poziţia secundă, la o distanţă considerabilă de Antena 1.
Marile posturi generaliste au mai puţini telespectatori în sezonul de vară, însă posturile de ştiri beneficiază de pe urma crizei politice.
Kanal D a înregistrat o creştere semnificativă a telespectatorilor în ceea ce priveşte segmentul de prime-time, fiind pe locul secund în topul audienţelor din luna mai la nivel naţional, în timp ce Pro TV îşi menţine poziţia de lider.
Posturile de ştiri au înregistrat scăderi considerabile de telespectator în luna aprilie, dar bătălia s-a dat tor între România TV şi Antena 3.
Posturile de televiziune înregistrează scăderi serioase în ceea ce priveşte numărul de telespectatori, doar o parte dintre canale fiind pe plus în luna aprilie.
Românii au avut din ce alege în a doua zi de Paşte, împărţindu-se între ştiri, serialul turcesc difuzat de Kanal D, „Uite cine dansează!“, de la Pro TV, şi „Chefi la cuţite“, de la Antena 1.
Posturile generaliste Pro TV şi Antena 1 s-au bucurat de creşteri ale audienţelor în luna martie, în timp ce staţiile de ştiri au pierdut telespectatori.
„Chefi la cuţite“ a reuşit încă o dată să se claseze pe primele locuri în audienţe, după ce a forţat mutarea „MasterChef“ la altă oră.
Debutul lui Mihai Bendeac cu noul sezon „În puii mei“ a fost umbrit de „Visuri la cheie“ care a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, Antena 1 fiind pe locurile doi şi trei în funcţie de target-ul de public.
Perioada de vară a afectat posturile de televiziune din România, multe dintre ele pierzând telespectatori. Pe fondul cosumulul scăzut de TV, Pro TV a înregistrat o scădere importantă în prime-time (n.r. - interval orar de maximă audienţă), în timp ce...
În luna iunie, luna alegerilor locale, Antena 3 şi România TV s-au dovedit a fi principalele posturi de ştiri care s-au „duelat“ pentru cele mai bune cifre de audienţă.
Antena 1 a fost lider absolut de audienţă, pe toate targeturile (naţional, urban şi comercial) în prima zi de Paşte, potrivit reprezentanţilor postului de televiziune.
Cum se măsoară audienţele TV: explicaţia felului în care Kantar Media lucrează, pe înţelesul tuturor
Procesul de colectare şi de livrare a datelor de audienţă este unul complex, fiind realizat în mod automat de către Kantar Media. „Adevărul“ a luat parte la un workshop organizat de Kantar Media pentru a explica felul în care sunt colectate informaţi...