Bucureşti: Pasajul Pipera, inaugurat săptămâna viitoare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Autorităţile din Voluntari şi sectorul 2 al Capitalei spun că la 24 noiembrie se va face recepţia lucrării şi că ulterior se va putea circula pe pod. Lucrările la podul care scuteşte şoferii de statul la barieră au fost finalizate. Din păcate, pasajul nu va rezolva în totalitate problemele de trafic din nordul Capitalei.

Cu un an întârziere, pasajul care face trecerea peste calea ferată Bucureşti-Constanţa şi leagă sectorul 2 de comuna Voluntari, este gata. „Recepţia lucrării se va face pe 24 noiembrie şi apoi pasajul va fi deschis traficului”, a declarat Neculai Onţanu, primarul sectorului 2. Informaţia este confirmată şi de preşedintele Consiliului Judeţean Ilfov, Cristache Rădulescu, care spune că, din punct de vedere al constructorului, lucrarea este gata, dar că mai este necesară semnătura viceprimarului Victor Iovici pentru instalarea stâlpilor Electrica.

Anul viitor, lărgesc şi Şoseaua Pipera-Tunari
Rădulescu a mai spus că pasajul nu va rezolva decât în mică problema traficului din zonă. „Podul era absolut necesar pentru că treceau trenuri din 10 în 10 minute şi oamenii aşteptau la barieră. Avem în vedere lărgirea la patru benzi, câte două pe sens a acestei şosele, Pipera-Tunari. Proiectul este finalizat, iar la începutul anului viitor vor începe lucrările”, a explicat Rădulescu.
De asemenea, primăria Voluntari are în plan efectuarea unei noi pasarele, asemănătoare cu cea proaspăt finalizată, la Petricani. În momentul de faţă se lucrează la lărgirea la patru benzi a Şoselei Iancu Nicolae. „Când toate aceste lucrări vor fi finalizate, problema traficului în zonă va fi rezolvată”, promite Rădulescu    

Întârzieri de un an
Construcţia pasajului a început în 2007 şi trebuia finalizată în noiembrie 2008. Din cauza unor erori de proiectare, pasajul a avut o întârziere de un an, iar costurile lui s-au dublat, ajungând la aproape 12 milioane de euro.
Podul are în prezent o lungime de peste 230 metri, o lăţime de 18,6 metri şi va avea două trotuare late de 1,5 metri şi parapet pietonal.

Podul dădea în stâlpii CFR
Lucrările au întârziate şi din cauza liniilor de înaltă tensiune de lângă calea ferată care erau montate la aceeaşi înălţime cu podul. A fost necesară devierea în plin sezon estival a trenurilor care plecau spre mare şi montarea unor grinzi de beton care au înălţat pasajul.

Mai multe pentru tine:
O dulce poveste lipovenească în episodul 2 al seriei „Portret gastronomic local”: „La Grisha” și Tortul Medovik
Cum s-a instaurat prima dictatură a României moderne. Unul dintre cele mai controversate personaje din istorie și moștenirea sa de coșmar
Cine este mama lui Toto Dumitrescu? Fosta soție a lui Ilie Dumitrescu a fost poreclită „Monica Bellucci de România”. FOTO
Prințesa Kate i-a arătat Melaniei Trump cum te îmbraci informal, dar șic! Prințesa de Wales dă ora exactă în modă în Marea Britanie
Transformarea soției lui Lucian Viziru, după ce a fost criticată că arată ca o femeie de 60 de ani. Apariția îndrăzneață a Emei l-a eclipsat pe actor
Descinderi DIICOT la Motru: tânăr de 30 de ani, prins cu saci de cannabis și plantație în serele părinților din Samarinești
Cum reușește Republica Moldova să își țină IT-ştii acasă. "Salariul mediu în IT este de 2.500 de euro, de trei ori peste media pe economie”
Pe ce sumă uriașă a apărut goală Andreea Antonescu în revista cu „iepurași”: „Puteai cumpăra cinci garsoniere”. De ce Andreea Bălan a refuzat cei 20.000 de dolari?
Filmul spectaculos care a cucerit topul Netflix la început de toamnă. Are o poveste diferită și te ține lipit de televizor
„Renunță la stilist!” Robbie Margot, atacată de fani după ce s-a prezentat pe covorul roșu aproape goală!
Insula din Grecia care ascunde un pericol uriaș. Mai mulți români trag un semnal de alarmă: „Nu știu prin ce minune am reușit să mă ridic”