Video Flavia Bucerzan, Country Manager Employer Branding Communications: Iată de ce vor românii să lucreze la Bosch România
0Prezent în Cluj, București, Sibiu, Blaj, Timișoara, grupul Bosch este de 30 de ani, angajatorul care a oferit locuri de muncă celor 10.520 de angajați.
Ceea ce a reușit Bosch înseamnă beneficii pentru bugetul României, prin taxele, contribuțiile și impozitele plătite pe contractele de muncă, prin retenția de forță de muncă în România, prin dezvoltarea comunităților locale.
În Top 100 Cei mai doriți angajatori 2024, Bosch este pe locul 5. Cu ce argumente i-a convins compania pe cei 10. 981 de participanți la studiu să voteze Bosch, ca fiind un brand de angajator pentru care românii își doresc să lucreze?
Cum a construit compania, brandul de angajator, încât respondenții celui mai amplu studiu, tineri aflați la începutul carierei cât și profesioniști cu experiență din România își doresc să lucreze pentru Bosch?
Răspunsurile vin de la Flavia Bucerzan, Country Manager Employer Branding Communications, Bosch România, într-o nouă ediție din Adevărul Live- Business&Brand Culture, realizator și moderator, Antoaneta Banu.
Iată ce vei afla de la Flavia, despre angajatorul Bosch:
-cum construiește un brand de angajator care să ajute cu adevărat la recrutare și retenție,
-ce înseamnă un pachet de beneficii și salarial atractiv pentru companie,
-cum asigură starea de bine a angajatului, echilibrul între viața personală și cea profesională a angajaților,
-cum a adus o atmosferă de muncă relaxată și prietenoasă,
-ce înseamnă pentru Bosch un loc de muncă sigur,
-cum asigură dezvoltarea angajaților prin programe de L&D,
-cum ține angajatul motivat la locul de muncă,
-ce importanță acordă culturii feedback-ului,
-ce a făcut pentru a-și proteja angajații de burnout,
-cum a ajuns la o reputație bună în piață,
-cum asigură echilibrul și comunicarea între diferitele generații de angajați din companie,
-cum gâdește compania implicarea socială,
-cum asigură și promovează managementul diversității,
Vizionează toate edițiile din seria Business&Brand Culture.
Business cu sens nu înseamnă doar profitul. Viziunea lui Marius Ștefan, Președinte RBL și CEO Autonom Group. Vizionează, AICI!
Topul angajatorilor pentru care românii vor să lucreze, cu Lavinia Neagoe (Google) și Dragoș Gheban (Catalyst Solutions). Vizionează, AICI!
Dev Talks dezvăluie viitorul lumii. Detalii oferă Andreea Balaci, Delivery Area Manager @DevTalks, Catalyst Solutions. Vizionează, AICI!
Economia sustenabilă este misiunea antreprenoriatului românesc. Despre viitor și energie, cu Corneliu Bodea, CEO Adrem. Vizionează, AICI!
Cum se construiesc și trăiesc triburile creative din București, povestește Andrei Borțun, CEO The Institute. Vizionează, AICI!
Importanţa capitalului privat în construcţia şi dezvoltarea economiei, cu Rudi Vizental CEO&Cofondator ROCA Investments. Vizionează, AICI!
Flavia Bucerzan, Country Manager Employer Branding Communications: Iată de ce vor românii să lucreze la Bosch România. Vizionează, AICI!