Cluj-Napoca devine capitala comerţului online la finalul lunii octombrie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cluj-Napoca găzduieşte a patra ediţie a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM. Evenimentul reuneşte comunitatea magazinelor online din România pe 30 şi 31 octombrie, iar pe 6 noiembrie ajunge în Iaşi.

TeCOMM a devenit un eveniment central mai ales în actuala eră tehnologică, odată cu dezvoltarea dinamică a mediului online, care a condus la apariţia unui nou tip de consumator cu alte nevoi decât cele deja cunoscute. Dacă până nu de mult aveam de a face cu un consumator constant, cu un stil de viaţă bine definit, fidel anumitor branduri, cel nou consumator este informat, explorează permanent noile posibilităţi şi este deschis la tot ceea ce înseamnă nou. Consumatorii deşi s-au schimbat, nu şi-au pierdut raţionamentul, se arată în comunicatul remis „Adevărul“.

Marian Alecsiu, cofondator F64, Cristina Popa, Head of Customer Service de la Fashion Days, Laurenţiu Cenuşă, Country Manager al Internet Shop s.r.o (deţinătorul aoro.ro) şi mulţi alţii vin la TeCOMM Cluj-Napoca pe 30 şi 31 octombrie. Aceşti speakeri vor oferi sfaturi practice şi valoroase despre cum pot magazinele online să îşi cunoască mai bine consumatorii şi cum să le anticipeze deciziile de cumpărare.

Cei trei reprezintă industrii în continuă mişcare, cum ar fi cea foto-video cu tehnologii revoluţionare în fiecare an, cea a vestimentaţiei, care se schimbă de la sezon la sezon, şi cea a parfumeriei şi luxului, unde gusturile nu se discută, dar fidelitatea clienţilor şi serviciile de calitate sunt elemente importante. Mai mult, TeCOMM oferă o serie de prezentări şi workshop-uri pe teme precum: SEO, web analytics, conversii, usability, plăţi online, logistică, branding & reputation, care se aplică oricărui tip de magazin online.

De ce trebuie cunoscut mediul online şi noul consumator?

Conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown, mai mult de 70% din români se informează din mai multe surse înainte de a lua o decizie de cumpărare pe Internet. Mai mult, o altă cercetare de piaţă condusă de Daniel Belingher şi denumită „The Behaviour of the Digital Consumer“ arată că 67% din românii au o atitudine pozitivă faţă de cumpărăturile online, principalii factori care le influenţează decizia de cumpărare fiind calitatea produselor, în proporţie de 38%, economiile pe care le fac în cazul achiziţionării online, 21%, şi experienţă de navigare în timpul sesiunii de cumpărături, într-o proporţie de 19%.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite