Studioul din spatele Bubble Witch Saga primeşte o nouă identitate vizuală şi lansează două jocuri noi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
King.com a devenit King şi a primit şi o nouă identitate vizuală
King.com a devenit King şi a primit şi o nouă identitate vizuală

Unul dintre cele mai mari studiouri de jocuri casual din lume primeşte o nouă identitate vizuală şi lansează două noi titluri pentru a marca acest eveniment. Astfel, cu ocazia aniversării a 10 ani de existenţă, King.com devine King, se arată într-un comunicat remis „Adevărul“.

Studioul din spatele titlurilor Bubble Witch Saga şi Candy Crush Saga pregătesc două noi jocuri din această serie: Papa Pear Saga şi Farm Heroes Saga.

„Ne-am distrat foarte mult în toţi aceşti 10 ani în care am reuşit să dezvoltăm jocuri de succes care să adune în jurul lor o comunitate de fani atât de mare. Creşterea audienţei noastre pe platformele mobile, Facebook şi cross-platform este o dovadă a recunoaşterii atenţiei şi măiestriei pe care le investim în jocurile pe care le dezvoltăm,” declară  Riccardo Zacconi, co-fondator şi CEO al King

King a deschis studioul din Bucureşti în 2011, cu doar trei oameni, datorită potentialului enorm pe care l-au văzut în programatorii români, iar în prezent echipa a ajuns la 30 de oameni.

„În cazul jocurilor de tip casual dificultatea constă în a mulţumi diferite tipologii de oameni, nu doar o nişă restrânsă, iar românii au foarte multă experienţă în dezvoltarea jocurilor pentru mobile şi Facebook. Pentru noi este un motiv de mândrie să ştim că un joc de succes internaţional este rezultatul muncii noastre,” declară Mihai Sfrijan, head of studio King Bucureşti.


Mihai Sfrijan, head of Studio King Bucureşti

În prezent, King înregistrează în România aproximativ  400.000 de utilizatori, ceea ce arată o deschidere către aceste tipuri de jocuri şi din partea românilor, majoritatea fiind femei cu vârsta peste 30 de ani. „Evoluţia de la King.com la King înseamnă mai multe titluri lansate în portofoliu şi experienţe de joc din ce în ce mai variate pentru toţi utilizatorii, iar pentru studioul din Bucureşti în mod particular, extinderea echipei până la 60-70 de membrii,” adaugă Mihai Sfrijan.

În afară de noile titluri la care lucrează, King continuă să dezvolte şi vechile titluri din portofoliu care au ajuns deja pe primele locuri ale clasamentelor internaţionale: Candy Crush Saga, Bubble Witch Saga şi Pet Rescue Saga. În prezent, Candy Crush este cea mai populară aplicaţie de pe Facebook din lume, iar celelalte două jocuri, Bubble Witch Saga şi Pet Rescue Saga, sunt în permanenţă în top 10 cele mai populare jocuri de pe Facebook.

king.com foto adevarul

O mare parte din succesul acestor jocuri se datorează şi echipei de programatori care lucrează în studioul King din Bucureşti. Jocul Bubble Witch Saga este dezvoltat şi testat integral de programatorii români, iar dificultatea jocului Candy Crush Saga este pusă la încercare de testerii români înainte de a se lansa noi nivele.

În prezent, King înregistrează un total de peste 108 milioane de utilizatori lunar, dintre care 49 de milioane vin de pe platforme mobile.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite