Articol publicitar

Profitshare s-a lansat în Bulgaria, primul pas în strategia de extindere regională

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
profitshare

În luna ianuarie platforma de afiliere Profitshare se lansează în Bulgaria, prima ţară din regiune vizată pentru extindere, şi anunţă lansarea până la finalul anului în Ungaria şi Polonia. Prin expansiunea regională, Profitshare îşi doreşte să îşi consolideze poziţia de leader de piaţă în Europa Centrală şi de Est.

Principalul obiectiv al Profitshare în Bulgaria este educarea pieţei în direcţia adoptării modelului de cost în funcţie de rezultatele livrate în urma promovării online. Toate funcţionalităţile platformei de marketing afiliat folosite în România vor fi disponibile şi partenerilor din Bulgaria.

După lansarea în Bulgaria, echipa Profitshare se va concentra pe expansiunea platformei pe pieţele mai avansate din Ungaria şi Polonia.

pahomi bun

Considerăm că Bulgaria este o piaţă în care comerţul online se va dezvolta foarte mult în perioada imediat următoare. Capabilităţile noastre tehnice şi experienţa noastră de peste şase ani în marketing afiliat vor contribui semnificativ la această creştere.” a declarat Marius Pahomi, Director General al Conversion, companie care deţine platforma Profitshare.

Despre Profitshare

Profitshare este platforma de afiliere cu cele mai mari vânzări din Romania. În cei şase ani de activitate, Profitshare a generat vânzări de peste 100 de milioane de euro şi a plătit afiliaţilor comisioane de peste 4 milioane de euro.

Platforma Profitshare este deţinută de către Conversion, unul dintre principalii furnizori de soluţii de marketing online din Europa Centrala şi de Est. Bugetele de publicitate online gestionate de către Conversion în 2014 au depăşit 8,5 milioane de euro, iar printre clienţii companiei se numără eMAG, OLX, Oriflame, Flanco, Volksbank şi Banca Transilvania.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite