Artiştii luptă să schimbe mentalităţile românilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Vedete autohtone s-au implicat în campania antidiscriminare faţă de cei infectaţi cu HIV/SIDA Moda campaniilor sociale în care sunt implicaţi artişti iubiţi de public ia amploare.

Vedete autohtone s-au implicat în campania antidiscriminare faţă de cei infectaţi cu HIV/SIDA

Moda campaniilor sociale în care sunt implicaţi artişti iubiţi de public ia amploare. Impactul unui mesaj destinat să schimbe mentalităţile este indiscutabil mai mare atunci când o vedetă îndrăgită se arată convinsă de necesitatea unei acţiuni. Oamenii devin mai receptivi, mai sensibili, mai dispuşi să acţioneze.

"Deschide-ţi inima", campanie antidiscriminare începută anul trecut, continuă de la începutul acestei săptămâni şi va implica, de data aceasta, o serie de artişti români şi alte persoane publice din showbizul autohton. Campania are ca scop înlăturarea ideilor preconcepute, a lipsei de informare şi a temerilor nejustificate legate de persoanele infectate cu HIV/SIDA.

Discriminarea împiedică persoanele infectate HIV/SIDA să trăiască o viaţă normală în societate, le obligă să îşi ascundă diagnosticul şi, automat, îi face să se simtă stigmatizaţi. Campania în care au acceptat să se implice tineri artişti şi VJ-ii de la Kiss TV face parte din parteneriatul "Iniţiativa pentru Sănătatea Familiei din România", coordonat de către Institutul de Cercetare şi Formare JSI şi finanţat de către Guvernul SUA prin Agenţia Statelor Unite pentru Dezvoltare Internaţională (USAID). Cu sprijinul direct al Kiss TV, în această acţiune de informare şi de încurajare a luptei împotriva discriminării s-au implicat DJ-ii şi VJ-ii Kiss - Virgil Batista, Dana Nicula, Cristi Niţu şi Giulia, precum şi artişti aflaţi în playlistul Kiss TV: Fly Project, Sistem, Alexandra Ungureanu şi Crush, Cream, DJ Sava, Miki. Artiştii şi realizatorii Kiss care s-au implicat în acest eveniment vor apărea într-o serie de clipuri în care vor îndemna telespectatorii la toleranţă, bunăvoinţă şi informare, arătând că, dincolo de toate, pentru ei, în primul rând, importanţi sunt oamenii.

Motivul pentru care Kiss TV a decis să se implice în susţinerea acestei campanii este faptul că în România trăiesc, conform statisticilor oficiale, 11.906 de persoane infectate cu HIV/SIDA, majoritatea fiind adolescenţi şi tineri, adică exact publicul căruia se adresează Kiss TV.

Tudor (Fly Project) - "Cunosc nişte oameni infectaţi cu HIV şi întotdeauna m-am gândit că ameninţarea poate fi uneori mai aproape decât credem, de aia mereu încerc să mă port cât mai normal cu ei, să nu se simtă marginalizaţi."

Dan (Fly Project) - "Pe mine mă impresionează foarte mult subiectul ăsta, mai ales că se poate întâmpla oricui, prin multiple metode şi când te aştepţi mai puţin. Avem câţiva fani infectaţi cu HIV şi din când în când mai vorbesc cu ei, că îi simt cât de mult înseamnă asta pentru ei".

Eu întotdeauna am răspuns "prezent" unor astfel de acţiuni şi nici nu vreau să mă gândesc că vreodată mi s-ar putea întâmpla chiar mie…
Giulia

Eu nu fac nicio diferenţă, pentru mine şi bogatul, şi săracul, şi sănătosul, şi bolnavul sunt la fel. Atât timp cât au bun-simţ.
Cristi Nitzu

Când am văzut filmuleţele campaniei, am fost mişcat. Adevărul e că ar fi cumplit să nu mai poţi zâmbi când vrei să zâmbeşti.
Virgil Batista

Eu, Radu şi Sorin (Crush) ne-am implicat în genul ăsta de campanii de fiecare dată când am fost solicitaţi şi sper ca acţiunile astea să şi ajute la ceva…
Alexandra Ungureanu

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite