Intreprinderile Mici si Mijlocii pier din lipsa de strategie
0"In cinci ani de la infiintare, doar 10 la suta din Intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM) mai raman in viata, motivul principal fiind lipsa unei strategii de dezvoltare", a declarat, intr-o
"In cinci ani de la infiintare, doar 10 la suta din Intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM) mai raman in viata, motivul principal fiind lipsa unei strategii de dezvoltare", a declarat, intr-o conferinta de presa, Madi Radulescu, director al Departamentului de Consultanta si Cursuri din cadrul CODECS. Aceste date sunt, potrivit declaratiilor sale, rezultatul unui studiu european in domeniul IMM-urilor, conform caruia disparitia acestor societati de pe o piata se datoreaza in proportie de 24,2 la suta lipsei unei strategii si 15,2% la suta lipsei de capital. In Romania, putine sunt IMM-urile care reusesc sa se dezvolte, "depasind" acest stadiu, sa-si gaseasca propria nisa pe piata. "Cel mai bun mod de a le ajuta este prin cursuri de pregatire (training)" in care sa invete sa-si construiasca propria strategie, a declarat la randul sau Michael Noel-Clarke, reprezentantul Balli Group, care alaturi de RoBank finanteaza cursurile organizate de CODECS. Oficialul britanic a aratat ca experienta din Marea Britanie a demonstrat ca "cel mai bun raspuns la problemele determinate de somaj il reprezinta IMM-urile".