Intreprinderile Mici si Mijlocii pier din lipsa de strategie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

"In cinci ani de la infiintare, doar 10 la suta din Intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM) mai raman in viata, motivul principal fiind lipsa unei strategii de dezvoltare", a declarat, intr-o

"In cinci ani de la infiintare, doar 10 la suta din Intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM) mai raman in viata, motivul principal fiind lipsa unei strategii de dezvoltare", a declarat, intr-o conferinta de presa, Madi Radulescu, director al Departamentului de Consultanta si Cursuri din cadrul CODECS. Aceste date sunt, potrivit declaratiilor sale, rezultatul unui studiu european in domeniul IMM-urilor, conform caruia disparitia acestor societati de pe o piata se datoreaza in proportie de 24,2 la suta lipsei unei strategii si 15,2% la suta lipsei de capital. In Romania, putine sunt IMM-urile care reusesc sa se dezvolte, "depasind" acest stadiu, sa-si gaseasca propria nisa pe piata. "Cel mai bun mod de a le ajuta este prin cursuri de pregatire (training)" in care sa invete sa-si construiasca propria strategie, a declarat la randul sau Michael Noel-Clarke, reprezentantul Balli Group, care alaturi de RoBank finanteaza cursurile organizate de CODECS. Oficialul britanic a aratat ca experienta din Marea Britanie a demonstrat ca "cel mai bun raspuns la problemele determinate de somaj il reprezinta IMM-urile".

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite