Din 19 ianuarie, Instagram va avea un nou regulament. Schimbarea se face pe fondul pierderii de utilizatori

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Instagram a început informarea utilizatorilor cu privire la noul regulament. Reţeaua socială a trimis mailuri prin care şi-a notificat membrii că din 19 ianuarie noile reguli de funcţionare intră în vigoare. Totuşi, actualizarea vine pe fondul unei scăderi a numărului de utilizatori.

La finalul lui 2012, Kevin Systrom a încercat să calmeze lucrurile şi i-a asigurat pe membrii reţelei că fotografiile lor sunt în siguranţă, nu vor fi vândute, dar că unele aspecte tot se vor schimba. Regulamentul a fost revizuit, au fost eliminate modificările care au enervat utilizatorii si noua versiune intră în vigoare pe 19 ianuarie.

Într-un articol publicat pe blogul reţelei, Instagram a explicat că introducerea publicităţii se va face în alţi paşi şi că vor regândi acest mod tocmai pentru a nu atenta la intimitatea sau dreptul de proprietate ale utilizatorilor. Desigur, Instagram este o afacere deţinută de Facebook, dar şi dacă cele două reţele vor ajunge să facă schimb de informaţii pe viitor, autorii fotografiilor nu-şi vor pierde drepturile asupra acestora.

În ciuda asigurărilor venite de la cofondatorul Instagram, numărul utilizatorilor a scăzut între decembrie 2012 şi ianuarie 2013, după cum a raportat AppStats. Reţeaua avea peste 16 milioane de oameni activi zilnic la 17 decembrie, dar această cifră a scăzut până aproape de 8 milioane pe 10 ianuarie. Totuşi, pentru un tablou de ansamblu este necesară o perioadă mai lungă, deoarece această scădere poate fi cauzată de perioada vacanţelor.

image

Acelaşi a fost cazul cu altă ştire venită de la AppData de această dată. În perioada Crăciunului, Instagram a pierdut aproximativ 4 milioane de utilizatori activi în doar o săptămână. Se pare că a fost şi o neînţelegere între sursa informaţiei şi publicaţia care a preluat-o, iar concluzia a fost că oamenii n-au făcut decât să ia o pauză de la publicarea de fotografii.

Lucrul cert este că de sâmbătă, 19 ianuarie, Instagram îşi împrospătează politica de funcţionare. Regulamentul este disponibil pe site-ul reţelei pentru cine doreşte să-l consulte (alături de vechea versiune). Este publică şi abordarea confidenţialităţii (versiunea precedentă) pentru cine vrea să vadă cât de multe informaţii lasă în mâna Instagram. Anumite puncte au fost explicate mai bine, au apărut şi unele noi şi cel mai probabil publicitatea va fi cel mai important aspect pe care Instagram se va concentra în viitor. Posibil să procedeze în aceeaşi manieră ca Facebook cu „promoted posts“.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite