Şocul Facebook: companiile folosesc reţeaua mai mult decât YouTube

Şocul Facebook: companiile folosesc reţeaua mai mult decât YouTube

Facebook e mai popular pentru branduri în privinţa video

Veşti bune pentru Facebook. Potrivit ultimelor date de analiză, brandurile folosesc mai degrabă reţeaua socială a lui Mark Zuckerberg, decât YouTube, atunci când distribuie video promoţionale.

Ştiri pe aceeaşi temă

Potrivit datelor publicate de compania de analiză Social Bakers, Facebook este mai popular decât YouTube atunci când vine vorba de videoclipurile publicate de companii, cu scopuri comerciale.

În octombrie au apărut primele date că videoclipurile urcate nativ pe Facebook vor fi mai populare decât cele de pe YouTube. Interacţiunile utilizatorilor erau mult mai multe decât pe YouTube. Acum, în ianuarie, Facebook a întrecut YouTube şi la numărul de videoclipuri urcate de branduri.

Social Bakers a analizat 180.000 de videoclipuri de pe Facebook, de la 20.000 de pagini de brand, companii media, celebrităţi sau firme din domeniul comerţului. La finalul anului trecut, paginile de Facebook au urcat 20.000 de video-uri mai mult pe Facebook, decât pe YouTube.

În privinţa interacţiunii, Facebook este regele absolut. În decembrie, Facebook primea 80% din interacţiuni, asta înseamnă comentarii, like-uri sau distribuiri. Ce înseamnă acest lucru pentru YouTube şi Facebook?

Pentru Facebook poate fi un pariu câştigat, dar este încă devreme. Reţeaua socială a optimizat paginile de videoclipuri de la branduri, pentru a fi organizate mai bine şi nu va concura niciodată cu YouTube în materie de succes comercial şi indexare. YouTube are avantajul nişei, indexării, faptului că există foarte mult conţinut, iar acesta poate fi găsit uşor. Pentru cei care vând şi cumpără, ar putea fi amândouă reţelele o oportunitate foarte mare. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: